تخفیف اسنپ‌ دکتر برای افراد دارای معلولیت و بیماری‌های خاص

{title limit=50}

موج‌های پی‌درپی شیوع کرونا موجب شده است مراجعه به مراکز درمانی به مشکلی جدی برای افراد دارای معلولیت و بیماری‏‌های خاص تبدیل شود. اسنپ دکتر برای حل مشکل تجمع در مراکز درمانی، فاز اول طرح «سلامتی ببخشیم» را برای دریافت مشاوره‌‌ی پزشکی و روانشناسی و همین‌طور سفارش آنلاین نسخه دارو و خدمات رایگان مخصوص افراد دارای معلولیت و بیماری‏‌های خاص از ۲۸ تیر تا ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ آغاز کرده است.

به گفته‌ی روابط عمومی اسنپ‌دکتر، واجدان شرایط در طرح «سلامتی ببخشیم»، تمامی افراد دارای کارت معلولیت بهزیستی یا کارت عضویت در انجمن‌های مربوط به بیماری‏‌های خاص هستند که می‌توانند با ارائه‌ی مدارک پزشکی خود به اسنپ‌دکتر، از مشاوره‌ی رایگان با پزشکان و مشاوران اسنپ‌دکتر و همچنین تخفیف سفارش آنلاین نسخه دارو (تا سقف ۱۰۰ هزار تومان) بهره‌مند شوند.

مشمولان طرح باید تصویر کارت عضویت و کارت ملی خود را به‌ همراه شماره موبایلی که خود یا همراهشان با آن در سوپر اپ اسنپ ثبت‌ نام کرده‎‌اند، به واتساپ اسنپ‌دکتر به شماره‌ی ۰۹۰۵۴۶۵۷۲۵۸ ارسال کنند یا تصاویر مدارکشان را به صفحه‎ اسنپ‌دکتر در اینستاگرام بفرستند. پس از تأیید مدارک، یک کد برای دریافت مشاوره‌ی پزشکی و روانشناسی رایگان و یک کد تخفیف برای تهیه‌ی آنلاین نسخه‌ی دارو (تا سقف ۱۰۰ هزار تومان) به این افراد پیامک می‌شود. تخفیف یادشده تنها برای شخص معرفی‌شده قابل استفاده است.

از آنجا که داروخانه‌ها از جمله پرخطرترین مکان‏‌ها برای انتقال ویروس کرونا محسوب می‌شوند، به افراد پیشنهاد می‌شود در شرایط ویژه شیوع کرونا از سرویس‏‌های آنلاین خدمات درمانی و سفارش دارو برای دسترسی امن به خدمات پزشکی استفاده کنند. اسنپ‌دکتر امیدوار است از طریق ارائه تسهیلات رایگان بتواند در موج پنجم کرونا دسترسی آسان به خدمات پزشکی و دارویی را برای افراد دارای معلولیت و مبتلا به بیماری‌‎های خاص فراهم کند. واجدان شرایط در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با پشتیبانی اسنپ‌دکتر به شماره‌ی ۰۲۱۴۹۱۸۷۶۵۴ تماس بگیرند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
173