معاون نصر کشور: آمارهای اعلام‌شده از پیشرفت شبکه ملی اطلاعات اثبات‌کردنی نیست



عضو نصر کشور می‌گوید نمی‌توان درباره‌ی وضعیت توسعه‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات درصدی اعلام کرد و در این مدت همراه با افزایش مصرف کاربران، در سبد فیبر و زیرساخت افزایشی دیده نشده است.

دلیل روشن نشدن آیفون چیست و این مشکل را چگونه رفع کنیم؟



روشن نشدن آیفون اتفاقی نگران‌کننده است، اما اگر شانس شما را یاری کند و دستگاه مشکل سخت‌افزاری پیدا نکرده باشد، با یک‌سری راهکار ساده می‌توانید مجددا آیفون را روشن کنید.

استعلام مالکیت گوشی



با توجه به اجرایی‌شدن قانون رجیستری، استعلام اصالت و مالکیت گوشی در زمان خرید دستگاه‌ها نو و کاردکرده امری ضروری است. برای آشنایی گام‌به‌گام با نحوه‌ی انجام این کار و روش‌های مختلف آن، با ما همراه شوید.

آموزش تبدیل فایل ورد به پی دی اف در گوشی هوشمند



امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند برای خواندن فایل‌های متنی رواج زیادی یافته است. باتوجه به محبوبیت و کاربرد زیادی فایل‌های PDF برای خواندن متون، در این مطلب شما را با نحوه‌ی تبدیل فایل متنی ورد به پی دی اف در گوشی‌های اندروید و آیفون آشنا می‌کنیم.

آموزش تست سرعت اینترنت؛ اینترنت شما واقعاً چند مگابیت‌بر‌ثانیه است؟



ISPها هر کدام سرعتی برای اینترنتی که ارائه می‌دهند، اعلام می‌کنند؛ اما شاید بهتر باشد تنها به ادعای آن‌ها اکتفا نکنید و خودتان هم سرعت اینترنت خود را آزمایش کنید.

آموزش قدم به قدم چسباندن زیرنویس به فیلم



گاهی نیاز داریم زیرنویس را به‌صورت دائمی به فایل ویدئویی خود اضافه کنیم. روش‌های مختلفی برای انجام این کار به‌صورت آنلاین و آفلاین وجود دارد که در این مقاله با آن‌ها آشنا می‌شویم.

47