گلکسی F13 از دوربین پشتی سه‌گانه و طراحی مشابه گلکسی M13 بهره خواهد برد

{title limit=50}

چندماه قبل اطلاعات مربوط به گلکسی F13 سامسونگ در گیک‌بنچ رؤیت شد. اکنون Flipkart، یکی از خرده‌فروشی‌های آنلاین هندی، تیزری از این گوشی را در وب‌سایت و اپلیکیشن خود منتشر کرده و آن را در بخش فروش پایان‌فصل خود قرار داده است.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، تیزر تبلیغاتی Flipkart هیچ اشاره‌ای به تاریخ عرضه‌ی گلکسی F13 ندارد و فقط در آن نوشته شده است این محصول به‌زودی دردسترس قرار خواهد گرفت. بااین‌حال، این تصویر نگاهی اجمالی از گوشی مورد بحث به‌ما ارائه می‌دهد که ازجمله می‌توان به دوربین سه‌گانه‌ی پشتی و دوربین سلفی تعبیه شده در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر آن اشاره کرد.

تیزر گلکسی F13

طبق اطلاعات گیک‌بنچ، گلکسی F13 سامسونگ از تراشه‌ی Exynos 850 و چهارگیگابایت رم بهره خواهد برد و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد. البته سامسونگ تاکنون جزئیاتی از این دستگاه ارائه نکرده است اما شایعات نشان می‌دهد این گوشی درواقع نسخه‌ی تغییر یافته‌ی گلکسی M13 خواهد بود.

گلکسی M13 از تراشه‌ی Exynos 850 بهره می‌برد و به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری One UI Core 4.1 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. این دستگاه در دو نسخه ۶۴ گیگابایتی با رم چهار گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت با رم چهار گیگابایت عرضه می‌شود. صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی این محصول از نوع LCD بوده و وضوح آن HD پلاس است. دوربین سلفی این گوشی هشت مگاپیکسل درنظر گرفته شده است و در بخش پشتی نیز به سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض پنج مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دومگاپیکسلی مجهز شده است.

از دیگر مشخصات گلکسی M13 می‌توان به حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، درگاه USB-C و پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات اشاره کرد.







ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
110