سامسونگ اولین نمایشگر اولد ۲۴۰ هرتزی جهان را برای لپ‌تاپ‌ها معرفی کرد

{title limit=50}

سامسونگ پس از معرفی پنل‌های اولد تاشو و کشویی اکنون اولین پنل اولد لپ‌تاپ جهان را با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز به‌نمایش گذاشت. این پنل اولد جدید برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ رده‌بالا طراحی شده است.

به گزارش Sammobile، ریزر از قبل پنل نمایشگر اولد جدید سامسونگ را مورد آزمایش قرار داده است. این پنل اولد ۱۵ اینچی از وضوح QHD و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد. پنل اولد جدید سامسونگ احتمالاً از فناوری HDR10 پلاس و دالبی ویژن نیز پشتیبانی خواهد کرد. نرخ تأخیر پاسخ‌گویی سریع‌تر پیکسل‌های اولد نسبت به پنل‌های LCD با نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز، احتمالاً تجربه‌ی بازی روان‌تری برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد.

Razer Blade 15 احتمالاً اولین لپ‌تاپ گیمینگی است که از پنل اولد ۲۴۰ هرتزی جدید سامسونگ بهره خواهد برد. این دستگاه در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. مدل پایه‌ی این دستگاه با قیمت ۳۵۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. گفته شده است ریزر از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل و پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا RTX 3070 Ti در این لپ‌تاپ استفاده خواهد کرد.

پنل اولد منعطف سامسونگ

سامسونگ همچنین یک پنل اولد تاشو به‌نمایش گذاشت که ابعاد آن پس از تا شدن به نصف کاهش پیدا می‌کند و می‌توان از آن در کنسول‌های بازی دستی استفاده کرد. امکان اتصال کنترلر به سبک نینتندو سوئیچ به این نمایشگر تاشو گیمینگ وجود دارد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
89