سامسونگ از گلکسی Quantum 3 با فناوری رمزنگاری کوانتومی رونمایی کرد

{title limit=50}

سامسونگ از گوشی گلکسی Quantum 3 با تکنولوژی رمزنگاری کوانتومی در کره‌جنوبی رونمایی کرد؛ دستگاهی میان‌رده که از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

بنا به گفته‌های رسمی، گلکسی Quantum 3 از تراشه تولید‌کننده اعداد تصادفی کوانتومی یا QRNC بهره می‌برد که ویژگی‌های امنیتی متنوعی را برای فعالیت‌های دیجیتالی کاربران به ارمغان می‌آورد. دامنه این ویژگی‌های امنیتی از اپلیکیشن‌های نصب‌شده تا پرداخت‌های بانکی، شبکه‌اجتماعی و حتی بازی‌های موبایل گسترده است. علاوه‌بر‌این ویژگی رمزنگاری کوانتومی به ایمن کردن محتوای حافظه ذخیره‌سازی خارجی نیز کمک شایانی می‌کند. افزون‌براین، گوشی جدید سامسونگ به نشانگر وضعیت رمزنگار کوانتومی نیز مجهز شده تا فعال بودن آن را به کاربر اطلاع دهد.

گلکسی Quantum 3 سامسونگ

بنا به گفته‌های SK تلکام، سرویس‌دهنده مخابراتی کره‌جنوبی، فروش گوشی‌ هوشمند گلکسی Quantum 3 سامسونگ ۶ روز دیگر یعنی ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل) آغاز خواهد شد. لیم بونگ-هو، مدیر ارشد واحد موبایل در ادامه صحبت‌های خود گفت:

این روزها گوشی‌های هوشمند نقشی کلیدی را در تراکنش‌های بانکی ایفا می‌کنند و همین موضوع گوشی گلکسی Quantum 3 را به یکی از قابل اعتمادترین دستگاه‌ها برای چنین وظایفی تبدیل می‌کند.

باتری گلکسی Quantum 3 سامسونگ

از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز گلکسی Quantum 3 به‌دلیل این‌که مدل تغییرنام‌یافته گلکسی M53 5G است، از مشخصات سخت‌افزاری مشابهی نیز بهره می‌برد. مشخصاتی چون نمایشگر ۶٫۷ اینجی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز. همچنین قلب تپنده دستگاه را تراشه Dimensity 900 تشکیل می‌دهد که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است. علاوه‌بر‌این کاربران می‌توانند حافظه ذخیره‌سازی گلکسی Quantum 3 را با استفاده از کارت حافظه microSD نیز افزایش دهند.

مشخصات دوربین گلکسی Quantum 3 سامسونگ

در قسمت جلوی دستگاه دوربین سلفی با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد و برای دوربین‌های پشتی نیز چهار دوربین شامل حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز وظیفه تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه را به عهده دارد. سامسونگ گلکسی Quantum 3 را با اندروید ۱۲ و رابط‌کاربری OneUI 4.1 عرضه خواهد کرد.

قیمت گوشی گلکسی Quantum 3 سامسونگ برابر با ۶۱۸٫۲۰۰ وون (حدود ۵۰۰ دلار) خواهد بود.







ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
102