سامسونگ فروش مدل‌های ریفربیشد گلکسی S21 را با قیمت کمتری آغاز کرد

{title limit=50}

سامسونگ در سال ۲۰۲۱ گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا را معرفی کرد که پیش از رونمایی سری گلکسی S22‌ در ماه فوریه ۲۰۲۲، همچنان پرچم‌داران این شرکت محسوب می‌شدند. اکنون که بیش از یک‌ سال از فروش سری S21 می‌گذرد، غول کره جنوبی تصمیم گرفت تا نسخه‌های ریفربیشد (نوسازی شده) را با قیمت‌های پایین‌تری به‌ فروش برساند.

به‌گزارش xda-developers، فروشگاه «Re-Newed» سامسونگ که سال‌های زیادی فعالیت می‌کند، پیش‌فروش‌ گوشی‌های گلکسی S21 ریفربیشد را آغاز کرده است. گلکسی اس ۲۱ پایه مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۶۷۵ دلار (۱۲۴ دلار کمتر از قیمت زمان عرضه برای خرده‌فروشی‌ها)، گلکسی اس ۲۱ پلاس مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۸۵۰ دلار (۱۴۹ دلار کمتر از قیمت زمان عرضه برای خرده‌فروشی‌ها) و گلکسی اس ۲۱ اولترا ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۱۰۰۰ دلار (۲۰۰ دلار پایین‌تر از قیمت زمان عرضه برای خرده‌فروشی‌ها) دردسترس هستند. گفتنی است که قیمت نسخه‌ی ریفربیشد گلکسی S21 FE هنوز مشخص نیست.

روش کار ریفربیشد سامسونگ به این صورت است که گوشی‌ها باتری کاملاً جدید و شماره IMEI، جدید‌ترین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری پیش‌فرض و بازرسی کیفیت ۱۳۲ مرحله‌ای توسط مهندسان در یکی از ساختمان‌های این شرکت دریافت می‌کنند. افزون‌براین، گوشی‌های نوسازی‌شده نیز مانند گوشی جدید مشمول گارانتی یک‌ساله می‌شوند.

نسخه‌های ریفربیشد معمولاً راهی عالی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ی خرید گوشی‌های هوشمند هستند؛ اما شاید به‌دلیل پروسه‌ی تعمیر و بررسی کامل، قیمت سری ریفربیشد گلکسی اس ۲۱ بسیار نزدیک به گوشی جدید گلکسی اس ۲۲ باشد. برای مثال، قیمت گوشی گلکسی اس ۲۲ پایه اکنون با قیمت ۷۰۰ دلار فروخته می‌شود که تنها ۲۵ دلار بیشتر از گلکسی اس ۲۱ ریفربیشدشده است.

باوجوداین، سامسونگ برای جذاب‌کردن معامله دست به اقدامی زده است که البته شامل کشور ما نمی‌شود. اگر افراد از هم‌اکنون تا ۲۱ آوریل (اول اردیبشهت ۱۴۰۱) یکی از گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ را خریداری کند، ۱۰۰ دلار اعتبار فروشگاه سامسونگ دریافت می‌کنند. قاب‌های و لوازم جانبی محتلف برای سری گلکسی اس ۲۱ در وب‌سایت سامسونگ موجود است که افراد می‌توانند از آن اعتبار استفاده کنند یا به سمت گلکسی بادز یا دستگاه دیگری بروند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
57