احتمال اضافه شدن حالت کم‌مصرف بهبودیافته و واچ‌فیس‌های جدید به WatchOS 9

{title limit=50}

انتظار می‌رود اپل watchOS 9 را ماه ژوئن در WWDC معرفی کند و گزارش جدیدی منتشر شده که می‌گوید ویژگی‌های مربوط به سلامتی و باتری در آن بهبود خواهند یافت. همچنین صحبت‌هایی از واچ‌فیس‌های جدید نیز به میان آمده است.

به گزارش اپل اینسایدر و با استناد به بلومبرگ، WatchOS 9 حالت کم مصرف جدیدی را معرفی خواهد کرد. درحال‌حاضر، اپل واچ می‌تواند در صورت تمایل کاربر به حالت ذخیره انرژی برود. همچنین، زمانی که باتری به ۱۰ درصد کاهش یابد، به‌طور خودکار حالت مذکور فعال می‌شود. Power Reserve تمام ویژگی‌های اپل واچ را به جز نمایش زمان غیرفعال می‌کند. بااین‌حال، به نظر می‌رسد Low Power Mode موجود در watchOS 9، به ساعت اجازه می‌دهد اپ‌های خاصی را اجرا کند. این احتمال وجود دارد که حالت جدید شبیه ویژگی Low Power در آیفون باشد، که در میان موارد دیگر، روشنایی صفحه را کاهش می‌دهد.

براساس گزارش‌ها، همچنین ممکن است در WatchOS 9 شاهد بهبود و گسترش قابلیت سلامتی فعلی مربوط به فیبریلاسیون دهلیزی باشیم. البته هنوز چنین مسئله‌ای مشخص نیست اما زمانی که شاهد اضافه شدن آن به اپل واچ باشیم می‌توان از چنین قابلیتی برای نظارت بر این که یک فرد در دوره‌های خاص چند بار در حالت فیبریلاسیون دهلیزی قرار می‌گیرد، استفاده کرد.

قابلیت اندازه‌گیری فشار خون که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم تا دو سال دیگر به اپل واچ نمی‌رسد؛ اما از سوی دیگر، گزارش‌ها ادعا می‌کنند که اپل مدل‌های تمرینی بیشتری را به ساعت هوشمند خود اضافه خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود در WatchOS 9 شاهد واچ‌فیس‌های به‌روزشده‌ باشیم.

این را به یاد داشته باشید که حتی اگر WatchOS 9 در WWDC معرفی شود، ویژگی‌هایی وجود خواهند داشت که تا زمان رونمایی Apple Watch Series 8 اطلاعاتشان فاش نمی‌شود. انتظار داریم در سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه سه مدل جدید اپل واچ و بازنشستگی اپل واچ سری ۳ باشیم.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
84