آمار فروش سری گلکسی S22 به‌زودی از یک‌میلیون دستگاه در کره‌جنوبی عبور خواهد کرد

{title limit=50}

مشکل GOS تا حدودی اعتبار سامسونگ را در بازار خدشه‌دار کرد؛ چراکه تمام دستگاه‌های نسل فعلی آن از فهرست Geekbench حذف شده‌اند. بااین‌حال، گزارش اخیر نشان داد که غول کره‌ای مستقیماً مسئول کاهش فروش گلکسی S22 در کره‌جنوبی است. اگر گزارش جدید Korea Herald صحت داشته باشد، به‌نظر نمی‌رسد که این‌طور باشد.

به‌نقل از سم‌موبایل، یکی از سخن‌گویان سامسونگ تأیید کرد که آمار فروش گلکسی S22 به‌زودی از یک‌میلیون دستگاه در کره‌جنوبی عبور می‌کند؛ رقمی که نباید آن را به تمسخر گرفت. ناگفته نماند که فروش اولیه‌ی گلکسی اس ۲۲ یکی از بیشترین فروش‌های تاریخ بود و پس از چند سال، آمار فروش گلکسی اس ۸ پرطرفدار را شکست داد؛ اما اکنون تقاضای بلندمدت پرچم‌داران ۲۰۲۲ احتمالاً ۱۰ درصد کمتر از سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

افزون‌براین، گفته می‌شود که گلکسی اس ۲۲ اولترا ۶۰ درصد از آمار فروش را ازآنِ خود کرده که بیشترین میزان در این سری محسوب می‌شود و پس‌از‌آن، گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس قرار دارند. این افزایش فروش احتمالاً به‌دلیل تخفیف‌ها یا تبلیغات جذاب ارائه‌شده اپراتورهای محلی است؛ زیرا قیمت گران سری گلکسی اس ۲۲ را تا حد زیادی کاهش داده‌اند.

به‌نظر می‌رسد که راه‌حل نرم‌افزاری سامسونگ برای GOS و عذرخواهی مدیر‌عامل آن باعث شده است دوباره تقاضا برای سری گلکسی اس ۲۲ در خارج کره‌جنوبی نیز افزایش پیدا کند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
101