شیائومی حداقل سه گوشی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس عرضه می‌کند

{title limit=50}

به‌نقل از گیزموچاینا، یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام دیجیتال‌چت‌استیشن در ویبو (شبکه‌ی اجتماعی چینی مشابه توییتر) فاش کرد که حداقل سه گوشی شیائومی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس و صفحه‌نماش‌هایی با رزولوشن 2K مجهز می‌شوند. از آنجاکه تراشه‌ی آینده‌ی کوالکام پرچم‌دار است، می‌توان پیش‌بینی کرد که گوشی‌های این شرکت نیز پرچم‌دار خواهند بود؛ اما این افشاگر گفت که از تراشه‌ی مذکور در گوشی‌‌های میان‌رده‌ی در حد پرچم‌دار و پرچم‌دار استفاده خواهد شد.

بااین‌تفاسیر، اگر فردی گوشی میان‌رده‌ی در حد پرچم‌داری را با تراشه‌ی پرچم‌دار تصور کند، برند ردمی بلافاصله در ذهنش نقش می‌بندد. این برند فرعی به‌دلیل ارائه‌ی گوشی‌هایی با عملکرد خوب و تراشه‌های رده‌بالا معروف است. بنابراین به‌احتمال زیاد حداقل یکی از سه گوشی یاده‌شده به ردمی متعلق خواهد بود. سری میکس شیائومی نیز می‌تواند رقیبی جدی باشد.

تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس برپایه‌ی فرایند چهار نانومتری TSMC است که بسیاری امیدوار هستند اکثر کاستی‌های فرایند سامسونگ برای تولید اسنپدراگون ۸ نسل یک برطرف شود. افزون‌براین، معماری آن یک هسته‌ی Cortex X2، سه هسته‌ی Cortex A710 و چهار هسته‌ی Cortex A510 را شامل می‌شود.

گفته می‌شود که اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس در شیائومی ۱۲ اولترا (Xiaomi 12 Ultra) استفاده خواهد شد که بدین‌ترتیب این گوشی را به رهبر جدید شیائومی از نظر قدرت پردازش تبدیل می‌کند و درنهایت شیائومی ۱۲ پرو از قدرت خارج می‌شود.

انتظار می‌رود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس کوالکام در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ رونمایی شود؛ بنابراین سه گوشی‌ یاد‌شده‌ی این شرکت چینی احتمالاً در همان زمان پرده‌برداری خواهند شد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
99