سامسونگ انتظار فروش بالایی برای برای گلکسی زد فلیپ ۴ دارد

{title limit=50}

درحال‌حاضر سامسونگ جایگاه نخست را در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو دارد. موفقیت گلکسی زد فیلپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ به‌وضوح این ادعا را تأیید می‌کند. اکنون گزارشی جدید حاکی از آن است که این شرکت به‌دنبال تکرار موفقیت گلکسی زد فلیپ ۳ است، زیرا غول فناوری کره‌ی جنوبی سفارش‌های نمایشگر تاشو را برای نسل بعدی این گوشی حدود ۷۰ درصد افزایش داده است.

به گزارش سم‌موبایل، راس یانگ مدیرعامل مشاوران زنجیره‌ی تأمین نمایشگر (DSCC) اعلام کرده که واحد تولید صفحه‌نمایش سامسونگ، سفارشی برای تولید ۸٫۷ میلیون پنل تاشو برای گلکسی زد فیلپ ۴ دریافت کرده است. برای مقایسه این شرکت برای گلکسی زد فلیپ ۳ سفارش ساخت ۵٫۱ میلیون پنل تاشو را در دستور کار داشت.

توقف تولید سری گلکسی نوت و ادغام آن با سری گلکسی اس، بزرگ‌ترین تصمیمی بود که این شرکت در طی سال‌های اخیر اتخاذ کرده است. پس از این تصمیم، سامسونگ تولید گلکسی نوت را متوقف و به‌جای آن روی تولید گوشی‌های تاشو تمرکز کرد.

احتمالاً برخی افراد درمورد دوام گوشی‌های هوشمند تاشو نگرانی‌هایی دارند، بااین‌حال گلکسی زد فیلپ ۳ و زد فولد ۳ فروش درخورتوجهی را تجربه کردند. این موضوع تأیید می‌کند که مشتریان به‌طراحی گوشی‌های تاشو علاقه‌مند هستند. علاوه‌براین، گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ اولین گوشی‌های هوشمند تاشویی بودند که با گواهی IP رسمی برای مقاومت دربرابر نفوذ آب و گردوغبار به‌بازار عرضه شدند.

انتظار می‌رود عرضه‌ی محموله‌های سفارش بزرگ سامسونگ برای نمایشگر تاشو گلکسی زد فیلپ ۴ از ماه آوریل آغاز شود. این یعنی احتمال دارد در ماه اوت یا سپتامبر سال میلادی جاری شاهد معرفی نسل جدید گوشی‌ تاشو سامسونگ باشیم. اگرچه تا این‌ لحظه هیچ تأییدیه‌ی رسمی در این مورد وجود ندارد، مطمئناً زد فولد ۴ نیز در کنار زد فیلپ ۴ معرفی خواهد شد.

درحال‌حاضر جزئیات زیادی درمورد قابلیت‌ها و مشخصات گلکسی زد فلیپ ۴ دردسترس نیست. انتظار می‌رود ابعاد نمایشگر این گوشی نسبت به زد فلیپ ۳ بزرگ‌تر باشد و علاوه‌براین گفته شده این گوشی از باتری بزرگ‌تری نیز بهره خواهد برد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
58