مدیرعامل سامسونگ در جلسه سالانه سهام‌داران به‌دلیل مشکل گلکسی S22 عذرخواهی کرد

{title limit=50}

جی‌اچ هان، مدیرعامل سامسونگ، در پنجاه‌وچهارمین اجلاس سالانه‌ی سهام‌داران سامسونگ الکترونیکس که امروز برگزار شد، به‌دلیل مشکل محدودکردن اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ از سهام‌داران عذرخواهی کرد. وی گفت که این شرکت در درک نگرانی‌های مشتریان بابت عملکرد برنامه‌ها و بازی‌ها شکست خورده است.

به‌گزارش سم‌موبایل، هان گفت که سرویس بهینه‌ساز بازی (GOS) سامسونگ فقط برای بهینه‌سازی عملکرد گوشی‌های هوشمند طراحی شده است. وی اتهامات واردشده اخیر به این شرکت را رد و اعلام کرد که GOS بخشی از تلاش‌های شرکت برای کاهش هزینه‌ها بوده است. هان همچنین اشاره کرد که شرکت متبوعش کیفیت دستگاه‌های خود را برای کاهش هزینه‌ها، پایین نمی‌آورد.

چند هفته پس از عرضه‌ی سری گلکسی اس ۲۲، مشخص شد که سرویس بهینه‌سازی بازی (GOS) که به‌طور پیش‌فرض روی هر سه نسخه‌ی این خانواده از گوشی‌های سامسونگ نصب شده است، عملکرد بیش از هزار برنامه و بازی دیگر را کاهش می‌دهد. مشتریان پس از اطلاع از این موضوع، شکایت‌هایی علیه سامسونگ مطرح کردند؛ زیرا عملکرد سایر گوشی‌های هوشمندی که به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز شده‌اند، بهتر از سری گلکسی اس ۲۲ بود.

پس از اینکه این مشکل به‌ سرتیتر رسانه‌های فناوری تبدیل شد، سامسونگ در پاسخ اعلام کرد که GOS فقط عملکرد بازی‌ها را محدود می‌کند تا از داغ‌شدن بیش‌ازحد دستگاه‌های سری گلکسی جلوگیری شود. غول فناوری کره‌ای چند هفته پس به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی منتشر کرد که به کاربران اجازه می‌دهد GOS را غیرفعال کنند. بااین‌حال، به‌روزرسانی اشاره‌شده درحال‌حاضر فقط در چند کشور ارائه شده است.

برخی از مشتریان سامسونگ همچنان درخواست دارند که امکان حذف کامل GOS باید دردسترس آن‌ها قرار گیرد. کمیسیون تجارت منصفانه‌ی کر‌ه‌‌جنوبی (FTC) از مدتی قبل فرایند بررسی این موضوع را آغاز کرده است تا مشخص شود آیا سامسونگ درباره‌ی عملکرد دستگاه‌های سری گلکسی اس ۲۲ بزرگ‌نمایی کرده است یا خیر.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
69