تصاویر ثبت‌شده توسط گلکسی S22 اولترا منتشر شد

{title limit=50}

شب گذشته سامسونگ رسماً سری گلکسی اس ۲۲ را به جهانیان معرفی کرد. سخنرانی اصلی هیجان‌انگیز و بزرگ بود و اهداف جاه‌طلبانه غول فناوری برای سال ۲۰۲۲ را نشان می‌داد. تمرکز اصلی در طی مراسم، دوربین جدید سری Galaxy S22 بود.

به گزارش فون‌آرنا، اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید سریع‌تر ببینید دوربین پرچم‌داران جدید سامسونگ چه کیفیتی ارائه می‌دهند، خبر خوبی برایتان داریم. تصاویر آزمایشی ثبت‌شده توسط گلکسی اس ۲۲ اولترا منتشر شده که قدرت تصویربرداری آن‌ را به نمایش می‌گذارد. البته به خاطر داشته باشید که عکس‌های ثبت‌شده صرفاً نمونه‌های سریعی هستند و در محیط کنترل‌شده ثبت نشده‌اند.

بنابراین، بدون هیچ مقدمه‌ای، نمونه عکس‌هایی را که با Samsung Galaxy S22 Ultra گرفته‌ شده، در اختیارتان قرار می‌دهیم.

نمونه‌ عکس‌های گلکسی اس ۲۲ اولترا

سامسونگ امسال به‌شدت بر عملکرد در نور کم تمرکز و دیافراگم بازتری به دوربین اصلی گلکسی اس ۲۲ اولترا اضافه کرده که نور و جزئیات بیشتری را ثبت می‌کند. علت پیشرفت بیشتر در این زمینه، سنسور بهبودیافته‌ی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که نسخه تنظیم‌شده‌ای از نمونه‌ی موجود در گلکسی اس ۲۱ اولترا محسوب می‌شود. سنسور جدید ۵۰ مگاپیکسلی GN5 موجود در پرچم‌دار جدید سامسونگ ۲۳ درصد بزرگ‌تر از نمونه‌ی موجود در مدل‌های سال گذشته است و این امر به‌صورت مستقیم روی عکس‌های بهتر در نور کم تأثیر می‌گذارد.

تصویر ثبت شده از چرخ و فلک در شب با گلکسی اس ۲۲ اولترا

علاوه‌براین، تثبیت‌کننده‌ی تصویر اپتیکال (OIS) و تثبیت‌کننده‌ی تصویر دیجیتال ویدئویی (VDIS) به‌طور هماهنگ کار می‌کنند تا ۴۸ درصد لرزش کمتری نسبت به مدل‌های ۲۰۲۱ ایجاد شود. به عبارت دیگر، در طول شب عکس و فیلم‌برداری راحت‌تری نسبت به گذشته خواهید داشت.

مقاله‌ی مرتبط:

علاوه بر سخت‌افزار جدید در سری گلکسی S22، هوش مصنوعی و نرم‌افزار بهبودیافته نقش مهمی در ارتقاء سیستم دوربین آن نسبت به سری S21 دارند. پردازش چند فریم و تشخیص اشیاء تنها دو نمونه از قابلیت‌های جذاب دوربین پرچم‌داران جدید سامسونگ هستند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
142