تصاویر رندر Find X5 اوپو فاش شد

{title limit=50}

پیش‌بینی می‌شود اوپو از عدد ۴ به‌دلیل خرافات بدشانسی در فرهنگ چینی چشم‌پوشی کند و مستقیماً در سری گوشی‌های هوشمند پیشرفته‌ی Find خود از X3 به X5 برود. از طرفی دیگر، ظاهراً حداقل سه گوشی با نام Find X5 شامل X5 معمولی، X5 پرو و X5 لایت مانند نسل قبل وجود خواهد داشت.

رندر Find X5 پرو-۲

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، اکنون چند رندر براساس نمونه‌های اولیه منتشر شده و مشخص نیست که این تصاویر مربوط به کدام مدل Find X5 یا Find X5 Pro هستند.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، شیب تدریجی اطراف برآمدگی دوربین از Find X3 Pro وام گرفته شده؛ اما خود برآمدگی با شکل نامنظمش عجیب به‌نظر می‌رسد. شاید دنیا به این نوع طراحی به‌تدریج علاقه‌مند شود.

رندر Find X5 پرو-۳

پیش‌ از‌ این گفته شده بود Find X5 به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک و Find X5 پرو احتمالاً به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود سری Find X5 با صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه شود که احتمالاً مدل X5 از وضوح +1080p و X5 پرو از وضوح +QHD بهره می‌برد. همچنین در پنل پشت حداقل دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ ۸۰ وات (یا ۱۲۵ وات) وظیفه‌ی تأمین انرژی را بر عهده خواهد گرفت.

رندر Find X5 پرو-۴

در مدلی که در اینجا نشان داده شده، دوربین میکروسکوپی‌ در پشت وجود ندارد، به این معنی که مدل مذکور Find X5 پرو نیست یا شاید اوپو تصمیم گرفته پس از یک‌ سال از این ترفند چشم‌پوشی کند. افزون‌ بر این، لنز زوم پریسکوپی‌ نیز وجود ندارد و Find X3 پرو نیز فاقد این لنز بود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
86