عبارت MSRP در وب‌سایت‌های فروش خودرو به چه معنی است؟

{title limit=50}

اپل در رویداد شب گذشته از نمایشگر جدید ۲۷ اینچی خود موسوم به Studio Display رونمایی کرد که درواقع مدل ارزان‌قیمت‌تر پرو دیسپلی XDR است. این مانیتور مستقل به‌همراه یک کابل تاندربولت یک متری عرضه می‌شود و اپل برای مشتریانی که به‌دنبال کابل‌های بلندتر هستند، کابل تاندربولت ۱٫۸ متری را با قیمت ۱۲۹ دلار به‌ فروش می‌رساند. این شرکت همچنین به‌زودی کابل سه‌متری تاندربولت خود را با قیمت ۱۵۹ دلار عرضه خواهد کرد.

به گزارش مک‌رومرز، اپل اعلام کرده است کابل تاندربولت ۴ پرو از انتقال داده‌ی تاندربولت ۳، تاندربولت ۴ و یواس‌بی ۴ تا ۴۰ گیگابیت‌برثانیه، انتقال داده یواس‌بی ۳٫۱ نسل دو تا ۱۰ گیگابیت‌برثانیه و سرعت شارژ تا ۱۰۰ وات برای مک‌ بوک‌ پرو یا مک‌ بوک ایر پشتیبانی می‌کند.

کابل تاندربولت ۴

ازجمله ویژگی‌های کلیدی مانیتور جدید Studio Display اپل می‌توان به محفظه‌ی تمام آلومینیومی باریک، وضوح 5K، سطح روشنایی تا ۶۰۰ نیت، پشتیبانی از گستره‌ی رنگی P3 و بیش از یک میلیارد رنگ و پایه‌ی داخلی اشاره کرد. سیستم صوتی این نمایشگر شامل ۶ بلندگو است و اپل از تراشه‌ی A13 بایونیک در این محصول استفاده کرده است تا عملکرد‌های Hey Siri را دردسترس کاربر قرار دهد. از دیگر مشخصات این مانیتور جدید می‌توان به پشتیبانی از قابلیت سنتر استیج اشاره کرد؛ قابلیتی که سوژه‌ را در تماس‌های تصویری در مرکز کادر نگه می‌دارد. این نمایشگر همچنین به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض مجهز شده است.

Studio Display همچنین از سه درگاه یواس‌بی سی، یک درگاه تاندربولت ۳ و سه‌ میکروفون با کیفیت استودیو بهره می‌برد. مشتریان می‌توانند این محصول را از امروز ازطریق فروشگاه آنلاین اپل سفارش دهند. عرضه‌ی این نمایشگر نیز از ۱۸ مارس (۲۷ اسفند ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد. این نمایشگر به‌همراه پایه‌ی تنظیم با شیب در ایالات متحده با قیمت ۱۵۹۹ دلار و با پایه‌ی قابل‌تنظیم شیب‌ و ارتفاع با قیمت ۱۹۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. خریداران همچنین می‌توانند این محصول را با شیشه‌ی نانو یا آداپتور VESA سفارش دهند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
142