آموزش استفاده از ویدئوهای تیک تاک به‌عنوان تصویر پس‌زمینه زنده در گوشی‌های هوشمند اندرویدی

{title limit=50}

تیک تاک یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب عصر حاضر است. این پلتفرم امکانات جذاب بسیاری در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این مقاله، قصد داریم روش استفاده از فیلم‌های تیک تاک برای پس‌زمینه‌ی زنده گوشی هوشمند اندرویدی را آموزش دهیم.

همیشه گزینه‌های بسیاری برای پس‌زمینه‌ی دستگاه‌های اندرویدی وجود دارند. از میان تعداد بسیاری عکس ثابت و متحرک،‌ می‌توانید گزینه دلخواهتان را انتخاب کنید و به‌عنوان پس‌زمینه قرار دهید. پس‌زمینه‌های زنده می‌توانند سرگرم‌کننده‌تر از تصاویر ثابت باشند. یکی از قابلیت‌های جذاب‌ تیک تاک این است که می‌توانید از ویدئو منتشر‌شده‌ی کاربران به‌عنوان تصویر پس‌زمینه‌ی زنده استفاده کنید. پس برای یادگیری نحوه‌ی انجام‌دادن این کار، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

نحوه‌ی استفاده از ویدئوهای تیک تاک به‌عنوان تصاویر پس‌زمینه‌ی زنده در اندروید

تیک تاک اپی اختصاصی دارد که به شما امکان می‌دهد ویدئوهای منتشرشده در پلتفرم مذکور را به‌عنوان تصویر زمینه‌ی خود استفاده کنید. در‌نتیجه، اگر روزی ویدئو جذاب و هیجان‌انگیزی در این شبکه‌ی اجتماعی مشاهده کردید، می‌توانید آن را به‌عنوان پس‌زمینه‌ی زنده‌ی دستگاه خود انتخاب کنید.

برای انجام این کار، باید اپلیکیشن دیگری را از تیک تاک دانلود کنید. هنگامی که اپ مذکور روی دستگاه شما نصب باشد، می‌توانید از ویدئوهای تیک تاک به‌عنوان پس‌زمینه‌ی گوشی هوشمند اندرویدی خود استفاده کنید. البته در‌این‌بین نکته‌ی مهمی وجود دارد: این کار فقط در صورتی امکان‌پذیر است که آپلودکننده‌ی ویدئو ویژگی دانلود را در تنظیمات حریم خصوصی فعال کرده باشد.

در‌ادامه راهنمایی گام‌به‌گامی برای تنظیم ویدئو تیک تاک به‌عنوان پس‌زمینه‌ی زنده اندروید آورده شده است:

  • TikTok Video Wallpaper را از گوگل‌‌پلی دانلود و نصب کنید. این اپ رایگان است.
  • برنامه را اجرا کنید و روی Continue ضربه بزنید تا با شرایط استفاده‌ی تیک تاک موافقت شود.
  • اکنون اپ اصلی تیک تاک را اجرا و ویدئو دلخواهتان را جست‌وجو کنید.
  • وقتی ویدئو مدنظر خود را پیدا کردید، آیکون اشتراک‌گذاری را انتخاب کنید.
  • در زیر منو اشتراک‌گذاری، گزینه‌ی Set as wallpaper را انتخاب کنید.
  • در مرحله‌ی بعد، از پنجره‌ی بازشده انتخاب کنید می‌خواهید ویدئو مذکور در کجا نمایش داده شود. سه گزینه پیش‌ روی شما قرار دارد: صفحه‌ی اصلی یا صفحه‌ی قفل یا هر دو.
  • پس از انتخاب گزینه مدنظر، ویدئو به‌عنوان تصویر زمینه‌ی شما تنظیم می‌شود.

ویدئوهای تیک تاک به عنوان پس زمینه


ویدئوهای تیک تاک به عنوان پس زمینه


ویدئوهای تیک تاک به عنوان پس زمینه


بدین‌ترتیب می‌توانید ویدئوهای تیک‌ تاک را به‌عنوان تصویر زمینه‌ی خود تنظیم می‌کنید.

موضوع مهمی که باید به‌یاد بسپارید، این است که استفاده از تصویر پس‌زمینه‌ی زنده می‌تواند باعث شود باتری دستگاه شما سریع‌تر خالی شود. اگر از کاهش سریع‌ باتری گوشی هوشمند خود نگران هستید، نباید از پس‌زمینه‌ی زنده یا هر تصویر پویای دیگری استفاده کنید؛ زیرا مناسب شرایط شما و دستگاهتان نیستند. به‌طور‌کلی، وقتی پس‌زمینه‌ی زنده برای گوشی هوشمند خود قرار می‌دهید، باید آماده باشید تا دستگاه‌ را به‌طور منظم شارژ کنید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
55