قابلیت های شگفت انگیز استوری اینستاگرام

{title limit=50}

استوری اینستاگرام یکی از ویژگی هایی است که روز به روز در حال پیشرفت است در ادامه با همراه باشید تا استوری را بیشتر بشناسید.

اینستاگرام یکی از برنامه هایی که آپدیت های زیادی را ارایه می دهد و شما برای استفاده از آخرین موارد افزوده شده باید از آخرین آپدیت های این برنامه استفاده کنید.

1.ذخیره استوری

برای اینکه بتوانید استوری را ذخیره کند ابتدا اینستاگرام را آپدیت کنید سپس همانند عکس زیر گزینه Save را در پایین صفحه بزنید تا در مواردی که می  خواهید استوری گرفته شده را در گوشی خود داشته باشید.مواردی پیش میاد که شما تنها می خواهید از مواردی که در استوری همانند بومرنگ وجود دارد استفاده کنید و آن را در استوری خود قرار ندهید که در این زمان ها می توانید از این قابلیت برای ذخیره استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که فعلا تنها می توانید استوری های خودتان را ذخیره کنید و برای ذخیره استوری دیگران باید از برنامه های دیگر استفاده کنید.التبه این را هم اضافه کنم که به جز بومرنگ ویژگی های جالب دیگری هم برای ویرایش عکس و فیلم ها در این قسمت وجود دارد که پس از ایجاد طرح های مختلف بر روی عکس و فیلم می توانید آن ها را ذخیره کنید.


2.زوم کردن با یک انگشت در ویدیوها

یک ویژگی جالبی که در استوری وجود دارد این این است که به راحتی می توانید با یک انگشت زوم کنید که این کار کمک زیادی به راحت تر گرفته شدن استوری دارد برای این کار  انگشتتان را به سمت بالا یا پایین ببرید تا تصویر بزرگ و کوچک شود. جالب است بدانید که این ویژگی در حالت «Hands-free» نیز قابل استفاده است.



3.عکس های قدیمی را در استوری قرار دهید

برای اینکه بتوانید عکس ها و یا ویدیوها را در استوری قرار بدید باید در 24 اخیر گرفته شده باشند در عیر اینصورت به شما اجاره نمی دهد که آن ها را در استور قرار بدید.اما راه حلی هم برای قرار دادن عکس های قدیمی وجود دارد که می توانید از عکس های قدیمی اسکرین شات بگیرید تا به عگس های جدید شما اضافه شود و بتوانید آن ها را در استوری قرار بدید.


4.قرار دادن موزیک بر روی ویدیوها

شما به راحتی می توانید بر ر.ی ویدیو های خود در استوری اینستاگرام موزیک قرار بدید برای انجام این کار بایدآهنگ دلخواهتان را پخش کنید و در همین حین، ضبط ویدیو را آغاز نمایید.

با انجام این کار، اینستاگرام صدای در حال پخش را به وسیله میکروفون ضبط می کند و روی ویدیو قرار می دهد. و متاسفانه این کار یک مشکل بزرگ هم دارد. از آنجایی که اینستاگرام اینکار را به وسیله میکروفون موبایل انجام می دهد، ممکن است صدای محیط نیز هنگام گرفتن ویدیو، ضبط شود.

با وجود اینکه برنامه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد اما ساده ترین کار برای ساختن استوری با ویدیوهای خود و قرار دادن موزیک بر روی آن همین روش است که ساده تر می توانید این کار را انجام دهید.



5.یک صفحه خالی برای نوشتن متن

ابزارهای جالبی در بالای استوری وجود دارد که می توانید از آن ها به خوبی استفاده کنید به عنوان مثال می توانید یک صفحه را با قلمی که در بالای صفحه وجود دارد رنگ آنیری کنید تا با این روش متنی را که در استوری خود قرار می دهید خواناتر باشد.همچنین می توانید هماند عکس زیر  chisel-tip pen نیز انجام دهید تا یک تصویر پس زمینه نیمه شفاف داشته باشید تا هم نمایی از عکس داشته باشید و هم متن خود را در حالت های مختلف قرار بدید.


6.دسترسی به طیف گسیترده تر رنگ ها 

رنگ های مختلفی برای رنگ کردن عکس و یا نوشتن متن وجود دارد که شما می توانید به طیف بیشتری دسترسی داشته باشید.در استوری اینستاگرام 27 رنگ به صورت پیش فرش وجود دارد که برای اینکه به طیف بیشتری دسترسی داشته باشید باید آیکون Aa یا مداد را بفشارید و با نمایش رنگ ها، دستتان را کمی روی آن ها نگه دارید و با با کشیدن دستتان روی این نوار به رنگ های تازه ای دست پیدا کنید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
140