کاربران اندرویدی تلگرام مراقب باشند !

{title limit=50}

اخیرا مشاهده شده است در تلگرام فایل هایی با عنوان های جعلی  همانند آپدیت جدید تلگرام ،با این برنامه بفهمید چه کسی پروفایل شما را چک کرده است منتشر شده، اما این ها در حقیقت چه هستند؟در ادامه مطلب به جزئیات بیشتری میپردازیم با ما همراه باشید.

برنامه های زیادی با عنوان های جعلی در اینترنت منتشر میشود که اهدافی جز خراب کاری ،سرقت اطلاعات و یا تبلیغاتی ندارد ،در اکثر موارد این برنامه ها حاوی بدافزار میباشد که باعث آلوده شدن تلفن همراه شما میشود.

ازجمله مزیت های اندرود که بسیاری مورد توجه قرار دارد امکان نصب نرم افزار از هر منبعی میباشد اما این راه باعث سو استفاده ها و آسیب پذیری هایی میشود که کاربران باید به آن اهمیت وِیژه ای بدهند.

ابتدا به یاد داشته باشید به هیچ وجه برنامه هایی مثل تلگرام وسایر شبکه های اجتماعی را از کانال های تلگرامی دریافت و نصب نکنید همیشه از منابع معتبر همانند پلی استور استفاده کنید،دوما در تلگرام امکان مشاهده اینکه چه کسی پروفایل شمارا مشاهده کرده یا عنوان هایی در این زمینه وجود ندارد،سوما اگر این برنامه هارا نصب کنید امکان سو استفاده از اطلاعاتتان را فراهم کرده اید بنابراین توصیه میکنیم که حتما برنامه های خود را از منابع معتبر دریافت کنید.

در پایان ذکر این نکته نیز ضرورت دارد کانال های تلگرامی با استفاده از عنواین مختلف همچون هک تلگرام (اصلا وجود ندارد) سعی در افزایش اعضای کانال خود را دارند لذا توصیه اکید داریم که به هیچوجه به این تبلیغات ،روبات های ناشناس اعتماد نکنید  !

 

منبع:بروزرسانی






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
672