تفاوت گیربکس دبل کلاچ با مدل معمولی تک کلاچه چیست؟

{title limit=50}

شیائومی امروز در کنار گوشی تاشدنی تحسین‌برانگیز Mi Mix Fold 2 و پوشیدنی‌های جدیدش از تبلتی موسوم به Mi Pad 5 Pro 5G نیز رونمایی کرد.

می پد ۵ پرو به صفحه‌نمایش ۱۲٫۴ اینچی با وضوح 2.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. به‌گفته‌ی چینی‌ها، نمایشگر تبلت جدید شیائومی از پنل IPS LCD با پوشش فضای رنگی DCI P3 و روشنایی حداکثری ۵۰۰ نیتی بهره می‌برد و گواهی موردنیاز برای پخش ویدئوهای HDR10 و DolbyVision را نیز دراختیار دارد.

قلب تپنده‌ی می پد ۵ پرو 5G تراشه‌ی Snapdragon 870 است که به‌نوعی می‌توان آن را ++Snapdragon 865 به‌حساب آورد. این تراشه در تبلت Pad 5 Pro معرفی‌شده در سال ۲۰۲۱ نیز به‌کار رفته بود. Mi Pad 5 Pro 5G در سه نسخه‌ی ۶ | ۱۲۸، ۸ | ۲۵۶ و ۱۲ | ۵۱۲ گیگابایتی به‌فروش خواهد رسید.

رنگ های مختلف تبلت می پد ۵ پرو ۱۲.۴ اینچی شیائومی

از دیگر ویژگی‌های Mi Pad 5 Pro 5G می‌توان به باتری بسیار حجیم ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. تبلت جدید شیائومی از فناوری شارژ سریع با حداکثر توان ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و براساس ادعای شرکت سازنده، با چنین شارژری، ظرف ۶۸ دقیقه، باتری تبلت به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

در بخش پشتی Mi Pad 5 Pro دوربین سه‌گانه‌ای، شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق را شاهد هستیم. طراحان شیائومی مجموعه‌ی دوربین‌های پشتی تبلت را نیز با ظاهری مشابه سری شیائومی ۱۲ طراحی کرده‌اند.



شیائومی تبلت جدید Mi Pad 5 Pro را به‌ترتیب با قیمت‌های حدودی ۴۱۵، ۴۹۰ و ۵۹۳ دلاری برای نسخه‌های ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی در بازار چین به‌فروش می‌رساند؛ اما هنوز اطلاعاتی درباره‌ی برنامه‌ی این شرکت برای عرضه‌ی جهانی تبلت جدید دردسترس نیست.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
1365