تیزرهای شیائومی 12S اولترا، طراحی نهایی و بدنه پشتی چرمی این پرچم‌دار را نشان می‌دهد

{title limit=50}

شیائومی در رویداد ۴ جولای (۱۳ تیر) در چین سری شیائومی 12S را رونمایی می‌کند. پیش‌از‌این طراحی شیائومی 12S و 12S Pro فاش شده؛ اما طراحی نهایی مدل 12S اولترا هنوز تأیید نشده است. اکنون پوسترهای جدید منتشر‌شده در ویبو از ظاهر این پرچم‌دار سرانجام ظاهر نهایی این دستگاه را به ما نشان می‌دهد.

همان‌طور‌که در تصاویر جدید مشاهده می‌کنید، شیائومی 12S اولترا از بدنه‌ی پشتی چرمی بهره خواهد برد. شایعات قبلی حاکی از آن است که امکان دارد این گوشی در مدل دیگری با بدنه‌ی پشتی سرامیکی نیز عرضه شود. قسمت پشتی این محصول میزبان مجموعه‌دوربین بزرگ آن است. این ماژول شامل چندین دوربین خواهد بود؛ اما همان‌طور‌که انتظار می‌رفت، نمایشگر ثانویه در آن تعبیه نشده است.

به‌گزارش Gizmochina، شیائومی به‌تازگی تأیید کرده است که 12S اولترا از دوربین اصلی یک‌اینچی سونی IMX898 بهره خواهد برد. به‌نظر می‌رسد دوربین اصلی این دستگاه در مرکز ماژول پشتی قرار داده شده است و در زیر آن، دوربین زوم پریسکوپی تله‌فوتو و در گوشه‌ی سمت‌ چپ بالای ماژول دوربین نام برند لایکا را شاهد هستیم.

شیائومی 12S اولترا

به‌نظر می‌رسد شیائومی 12S اولترا به یک دوربین اولتراواید و یک فلش LED دوگانه برای ثبت بهتر تصاویر در شرایط کم‌نور نیز مجهز خواهد شد. براساس شایعات، این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال پنج‌برابری مجهز خواهد بود. تصاویر جدید فاش‌شده از شیائومی 12S اولترا بخش جلویی این دستگاه را نیز نشان می‌دهد، بااین‌حال، رندرهای منتشر‌شده در ماه‌های گذشته حاکی از آن بود که این محصول به نمایشگر AMOLED با لبه‌های خمیده مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود این گوشی پرچم‌دار به نمایشگر ۶٫۷ اینچی AMOLED با وضوح QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1، حداکثر ‍۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR5، حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به فناوری شارژ سریع ۶۷ وات و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
45