نمونه‌عکس‌های خانواده شیائومی 12S، عملکرد فوق‌العاده دوربین آن‌ها در نور کم را نشان می‌دهد

{title limit=50}

زمان زیادی تا تاریخ رونمایی از سری شیائومی 12S باقی نمانده است و هر روز شاهد انتشار جزئیات بیشتری درمورد این محصولات هستیم. شیائومی به‌تازگی در حساب کاربری ویبو خود، تیزری از سری 12S را به‌همراه نمونه عکس‌های ثبت شده با دوربین این گوشی‌ها به‌اشتراک گذاشته است.

به گزارش Gizmochina، شیائومی در حساب رسمی ویبو خود، عکس‌هایی که عکاسان حرفه‌ای از سراسر جهان با دوربین گوشی‌های سری 12S این شرکت ثبت کرده‌اند را به‌اشتراک گذاشته است. هدف این برند از انتشار این پست، اشاره‌ی دوباره به همکاری با شرکت معروف لایکا و ارائه‌ی دیدگاه عکاسان حرفه‌ای درمورد عملکرد دوربین سری 12S است. با نگاه به تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی‌ها، نماهایی از صحنه‌های مختلف را در شرایط نوری متفاوت می‌بینیم که قابلیت‌های دوربین این محصولات را به رخ می‌کشد.

در ماه مه ۲۰۲۲، گزارشی از صحبت‌های لی جون، مدیرعامل شیائومی درمورد همکاری با لایکا منتشر شد که طی آن اظهار داشت این همکاری باعث بهبود عملکرد دوربین گوشی‌های آینده‌ی غول فناوری چینی در شرایط کم‌نور خواهد شد. وی همچنین به قابلیت‌های دوربین پرچم‌داران آینده‌ی این شرکت در شب اشاره کرده بود. بدین‌ترتیب به‌نظر می‌رسد سری شیائومی 12S اولین گوشی‌های هوشمند این شرکت خواهند بود که از مزایای همکاری با لایکا بهره خواهند برد زیرا تصاویر ثبت شده با دوربین این دستگاه‌ها، کیفیت مناسبی در شرایط کم‌نور دارند. در ادامه گالری نمونه عکس‌های ثبت‌شده با دوربین سری شیائومی 12S را با وضوح کامل مشاهده می‌کنید.

شیائومی همچنین سعی کرده است با انتشار عکس‌های اکشن مختلف از سوژه‌های درحال‌حرکت، سایر قابلیت‌های دوربین پرچم‌داران بعدی خود را درمعرض دید قرار دهد. درمجموع این نمونه عکس‌ها کیفیت بسیار مطلوبی دارند که باعث می‌شود اشتیاق طرفداران این شرکت به معرفی این گوشی‌ها بیشتر شود. همان‌طور که در گزارش‌های قبلی نیز اشاره شده بود، سری 12S شیائومی در تاریخ چهارم جولای (۱۳ تیر) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
216