گلکسی A23 5G سامسونگ احتمالاً با تراشه Snapdragon 695 و اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد

{title limit=50}

سامسونگ ماه مارس گلکسی A23 4G را با تراشه‌ی Snapdragon 680 و پستیبانی از شبکه‌ی 4G رونمایی کرد. اکنون پس از چند ماه، اولین نشانه‌ها از مدل 5G این گوشی دردسترس قرار گرفته است. فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد دستگاه جدیدی با شناسه‌ مدل SM-A236U معرفی کند که به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی مخصوص ایالات متحده است. علاوه‌براین، احتمال دارد شاهد معرفی نسخه‌ی اروپایی این محصول باشیم.

به‌گزارش GSMArena، گلکسی A23 5G سامسونگ از تراشه‌ی Snapdragon 695 بهره خواهد برد. این پردازنده نسخه‌ی ارتقایافته‌ی Snapdragon 690 است و از 5G نیز پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود این سیستم-روی-چیپ ازنظر قدرت پردازشی ۱۵ درصد و ازنظر قدرت گرافیکی ۳۰ درصد بهتر از نسل قبلی خود عمل می‌کند.

فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد A23 5G سامسونگ به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را با رابط کاربری One UI 4 اجرا خواهد کرد. این دستگاه به ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد شد و با‌‌توجه‌‌به اینکه نسخه‌ی 4G آن در مدل‌های دیگری با رم ۶ و ۸ گیگابایتی نیز عرضه شده است، احتمالاً این مدل جدید نیز در نسخه‌های دیگری با رم بیشتر دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

رندر گلکسی A23 5G سامسونگ


رندر گلکسی A23 5G

رندرهای سه‌بعدی گلکسی A23 5G تفاوت آشکاری را میان این دستگاه و نسخه‌ی 4G آن نشان نمی‌دهد و انتظار می‌رود این محصول از صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی بهره ببرد.

گلکسی A23 4G به پنل ۶٫۶ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح Full HD پلاس و دوربین پشتی چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات مجهز شده است.

انتظار داریم نسخه‌ی 5G گلکسی A23 نیز با مشخصاتی مشابه مدل 4G این گوشی روانه‌ی بازار شود. البته احتمال دارد دوربین فوق‌عریض این مدل جدید به ۸ مگاپیکسل ارتقا یابد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
47