رندرهای فاش‌شده اپل واچ سری ۸ را در طراحی جدید به‌نمایش می‌گذارند

{title limit=50}

پیش‌ از‌ رونمایی اپل واچ سری ۷، درباره‌ی اعمال تغییرات عمده روی طراحی ساعت هوشمند مذکور پیش‌بینی‌های زیادی شده بود؛ اما زمانی که اپل گجت پوشیدنی خود را رونمایی کرد، متوجه شدیم این ادعا درست نیست. به‌نظر می‌رسد طراحی بهبودیافته‌ای که سال گذشته به اپل واچ سری ۷ نسبت داده می‌شد، در‌اصل متعلق‌ به اپل واچ سری ۸ بوده است.

طراحی با آی‌دی @Volodymyr تصاویر جدیدی از رندر اپل واچ سری ۸ را در توییتر به‌اشتراک گذاشته است که این ساعت هوشمند را در رنگ‌های جذاب نشان می‌دهد و طراحی زیبای آن را به‌نمایش می‌گذارد. رندرها به ما می‌گویند اپل همچنان به طراحی مستطیلی خود پایبند است و فعلاً نمی‌توان انتظار ساعتی با بدنه‌ی گرد از این شرکت داشت.

رندر اپل واچ ۸ به رنگ سبز

تصاویر منتشرشده اپل واچ سری ۸ را در شش رنگ زیبا نشان می‌دهد. همچنین، می‌توان مشاهده کرد طراحی ساعت هوشمند جدید کوپرتینویی‌ها مشابه آیفون خواهد بود و لبه‌های تخت خواهد داشت.

رندر اپل واچ سری ۸ در شش رنگ مختلف

طبق گزارش‌های منتشر‌شده، اپل احتمالاً امسال در سری ۸ ساعت هوشمند خود مجموعه‌ی جدیدی از قابلیت‌های ورزشی را معرفی می‌کند. درواقع، اپل واچ سری ۸ بهتر از قبل می‌تواند فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص دهد و توانایی آن در اندازه‌گیری دمای بدن بهبود خواهد یافت. همچنین، نمی‌توان حالت کم‌مصرف آن را فراموش کرد که عمر باتری را افزایش می‌دهد.

رندر اپل واچ سری ۸ در شش رنگ مختلف

همچنین، گفته می‌شود اپل به‌دنبال اضافه‌کردن سیستم ارتباط ماهواره‌ای به اپل واچ و آیفون است. نسل جدید اپل واچ واچ‌فیس‌های جدیدی خواهد داشت و روی تنوع بیشتری از فعالیت‌های ورزشی نظارت خواهد کرد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
5431