ویوو S15 پرو با تراشه Dimensity 8100 و ویوو S15 با تراشه Snapdragon 870 رونمایی شدند

{title limit=50}

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، سری S15 ماه گذشته با ویوو S15e رونمایی شد و اکنون از دو مدل جدید از جمله اولین گوشی ویوو مجهز به تراشه Dimensity 8100 پرده‌برداری شده است. هر دو گوشی دارای صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED ساخت سامسونگ و باتری‌های شارژ سریع هستند.

ویوو S15‌ پرو

ویوو اس ۱۵ پرو (vivo S15 Pro) به تراشه Dimensity 8100 مدیاتک مجهز است که با سیستم خنک‌کننده‌ی «gaming-grade» ادغام می‌شود و دمای تراشه را ۱٫۲ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌دهد. افزون‌براین، یک تراشه جانبی به نام Gaming Graphics Core Pro برای کمک به پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 جهت اجرای بازی‌ها با نرخ فریم ثابت دارد.

تراشه ویوو اس ۱۵ پرو

ویوو S15 پرو صفحه‌نمایش ۶٫۵۶ اینچی AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶ پیکسل دارد که بسیار روشن است و با ارائه‌ی حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت، کالیبراسیون رنگ عالی به‌همراه پشتیبانی از +HDR10 را نوید می‌دهد.

نمای جلو و پشت ویوو اس ۱۵ پرو

صفحه‌نمایش گوشی مذکور از نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۲۰ بهره می‌برد که برای گیمینگ مناسب است. در حالت عادی، نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتزی اجرا می‌شود؛ اما می‌تواند تا ۱۰۰۰ هرتز افزایش پیدا کند. بلندگوهای گوشی از نوع استریو است و برای عملکرد بهتر، یک موتور در راستای محور X و ۵۰۰ پیش‌تنظیم برای بازخورد لمسی وجود دارد. ویوو گوشی جدیدش را با پوشش آنتن ۳۶۰ درجه، شامل دو آنتن Wi-Fi و بلوتوث برای اتصال پیوسته و بدون وقفه تولید کرده است.

صفحه‌نمایش ویوو اس ۱۵ پرو

در بخش دوربین‌ها، ویوو S15 پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل IMX766V سونی با اندازه حسگر ۱٫۱.۵۶ اینچی با پیکسل‌های یک میکرومتری که میزبانی می‌کند که قبلاً در X70 پرو استفاده شده بود. دوربین اصلی همچنین دارای لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) و دیافراگم f/1.9 است.

دوربین ویوو اس ۱۵ پرو

دوربین بعدی از نوع فوق عریض، وضوح ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۶ درجه دارد که به‌عنوان دوربین ماکرو نیز عمل می‌کند؛ زیرا می‌تواند از نزدیک فوکوس کند. آخرین دوربین در پنل پشت، از نوع عمق‌سنج با وضوح ۲ مگاپیکسل است. در پنل جلو، گوشی مذکور از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.45 بهره می‌برد.

شارژ ۸۰ واتی ویوو اس ۱۵ پرو

وظیفه‌ی تأمین انرژی ویوو S15 پرو را باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی برعهده دارد که می‌تواند در ۱۸ دقیقه ۷۰ درصد و در ۳۵ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ شود. افزون‌براین به لطف جریان شارژ بسیار کارآمد همیشه خنک نگه داشته می‌شود.

رنگ‌بندی ویوو اس ۱۵ پرو

فروشگاه آنلاین ویوو در چین اکنون پیش‌سفارش‌های vivo S15 Pro در رنگ‌‌های مشکی و آبی را آغاز کرده و فروش آن از ۲۷ مه (۶ خرداد ۱۴۰۱) آغاز می‌شود. دو مدل S15 توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و OriginOS Ocean اجرا می‌شوند.

قیمت ویوو اس ۱۵ پرو

ویوو S15 پرو در نسخه‌ی پایه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۳۴۰۰ یوان (۵۰۵) دلار قیمت دارد و نسخه‌ی دیگر با ۱۲ گیگابایت رم، ۳۰۰ یوان گران‌تر است.

ویوو S15

ویوو S15 از تراشه Snapdragon 870 بهره می‌برد. این تراشه با فناوری حافظه VMET که در بخش داخلی توسعه یافته، همراه شده که آن را به سریع‌ترین Snapdragon 870 تبدیل می‌کند. گوشی مذکور همچنین از قدرت خنک‌کنندگی یک محفظه بخار برخودار است که کاهش ۱٫۲ درجه‌ای دما را نوید می‌دهد.

تراشه ویوو اس ۱۵

ویوو S15 مانند ویوو S15 پرو، دارای صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED است. اندازه ۶٫۶۲ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل دارد؛ اما روشنایی آن به‌اندازه‌ی مدل پرو نیست و روشنایی ۱۳۰۰ نیتی ارائه می‌دهد. این گوشی از HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند.

صفحه‌نمایش ویوو اس ۱۵

ویوو S15 در پنل پشت دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل با اندازه حسگر ۱٫۱.۷۲ اینچ با دیافراگم f/1.9 و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) است. در کنار آن دوربین فوق عریض ۸مگاپیکسل با زاویه دید ۱۲۰ درجه قرار دارد؛ اما دوربین، تصاویر ماکرو ثبت نمی‌کند. درهرحال، دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی نیز وجود دارد. در پنل جلو نیز از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل میزبانی می‌کند.

ویوو اس ۱۵

باتری این گوشی نسبت به مدل پرو تغییر نکرده و ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد؛ اما قدرت شارژ به ۶۶ وات کاهش پیدا کرده است. اس ۱۵ به‌لطف این شارژدهی می‌تواند در مدت ۱۸ دقیقه از صفر، تا ۵۰ درصد شارژ شود.

رنگ‌بندی ویوو اس ۱۵

ویوو S15 همچنین برای پیش‌سفارش در فروشگاه اینترنتی ویوو چین موجود است و فروش آن از ۲۷ مه (۶ خرداد ۱۴۰۱) آغاز می‌شود. ویوو سه پیکربندی حافظه را برای انتخاب کاربر در نظر گرفته است.

قیمت ویوو اس ۱۵

مدل پایه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۲۷۰۰ یوان (۴۰۰ دلار) به‌فروش می‌رسد. مدل دیگر با قیمت ۳۰۰۰ یوان ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد. درنهایت، قیمت مدل سوم، یعنی نسخه برتر نیز حداکثر با ۱۲ گیگابایت رم، ۳۳۰۰ یوان است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
227