ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 در سه رنگ با قیمت پایه ۱۹۰ پوند برای بازار بریتانیا معرفی شد

{title limit=50}

آنر (Honor) سرانجام ساعت هوشمند GS 3 را در بریتانیا معرفی کرد. این محصول ماه ژانویه در چین معرفی شده بود. برای یادآوری، GS 3 فقط در مدل ۴۵٫۹ میلی‌متری دردسترس است و بدون بند تقریباً ۴۴ گرم وزن دارد. همچنین، باریک‌ترین بخش این دستگاه ۱۰٫۵ میلی‌متر است. آنر ادعا می‌کند GS 3 برای مچ‌ دست‌های ۱۴۰ تا ۲۱۰ میلی‌متری مناسب است.

به‌گزارش NotebookCheck، ساعت هوشمند آنر GS 3 از صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی امولد با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل بهره می‌برد و تراکم پیکسلی آن ۳۲۶ پیکسل‌براینچ است. اگرچه این نمایشگر از دستورها لمسی پشتیبانی می‌کند، آنر دو دکمه‌ی فیزیکی نیز روی این ساعت تعبیه کرده است. این ساعت هوشمند به‌دلایلی به‌طور پیش‌فرض از iOS پشتیبانی نمی‌کند؛ اما آنر وعده داده است با انتشار به‌روزرسانی OTA، این ویژگی را به GS 3 اضافه خواهد کرد.

نکته‌ی دیگر اینکه مشخص نیست این ساعت هوشمند چگونه بدون جفت‌شدن با گوشی اندرویدی به‌روزرسانی جدیدی دریافت خواهد کرد. آنر GS 3 دربرابر نفوذ آب مقاوم است و از موقعیت‌یاب (GPS) و حسگر سنجش ضربان‌ قلب هشت کاناله‌ی جدید (PPG) بهره می‌برد. ظاهراً حسگر PPG با موتور پایش ضربان قلب مبتنی‌بر هوش مصنوعی آنر ترکیب شده است تا در پایش و نظارت بر ضربان قلب، عملکرد دقیق‌تری ارائه دهد. این محصول بیش از ۱۰۰ حالت تمرینی دارد که با ماژول GPS آن تعامل دارند.

ساعت هوشمند GS 3 آنر را از امروز در بریتانیا می‌توان سفارش داد و قیمت نسخه‌ی Midnight Black آن از ۱۹۰ پوند شروع می‌شود. در مقام مقایسه، رنگ طلایی کلاسیک و آبی اقیانوسی این ساعت با قیمت ۲۱۰ پوند فروخته خواهد شد. آنر اعلام کرده است نسخه‌ی Midnight Black فقط ازطریق فروشگاه آنلاین این شرکت دردسترس خواهد بود؛ درحالی‌که مدل‌های طلایی و آبی این محصول ازطریق خُرده‌فروشی‌های آنلاین ازجمله آمازون نیز عرضه خواهد شد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
53