گوشی آنر Play 30 5G با Snapdragon 480 Plus رونمایی شد

{title limit=50}

گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی آنر Play 30 روز ۲۲ اردیبهشت با اتصال 5G و تراشه‌ی جدید کوالکام، یعنی Snapdragon 480 پلاس معرفی شد. حداکثر ظرفیت رم این گوشی ۸ گیگابایت است و تنظیمات دوربین متوسطی دارد.

تراشه‌ی Snapdragon 480 پلاس کوالکام از دو هسته‌ی کارآمد ARM Cortex-A76 و ۶ هسته‌ی کم‌مصرف Cortex-A55 بهره می‌برد که هرکدام به‌ترتیب می‌توانند به فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و ۱٫۸ گیگاهرتز برسند. این تراشه‌ی 5G به پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 619 مجهز است که در تراشه‌های Snapdragon 480 5G، Snapdragon 695 5G و Snapdragon 750G 5G نیز یافت می‌شود.

به گزارش Notebookcheck، آنر Play 30 با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی به فروش می‌رسد که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در این گوشی مانند بسیاری از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی دیگر، نمایشگر OLED یا AMOLED جایی ندارد و به فناوری نمایشگر IPS متکی است. Play 30 طبق پلتفرم تجارت الکترونیک آنر، نمایشگری در ابعاد ۶٫۵ اینچی و وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسلی دارد.

honorplay30-1

روی پنل پشتی گوشی Play 30 آنر دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دیده می‌شود و دوربین سلفی آن نیز به حسگر ۵ مگاپیکسلی مجهز است.

آنر Play 30 در دو نسخه‌ی ۴ و ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود و از حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی قابل ارتقا بهره می‌برد. این گوشی دو سیم‌کارته با رابط کاربری Magic UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ و در رنگ‌های مشکی، آبی، طلایی و سفید عرضه می‌شود و هنوز اطلاعی در مورد قیمت‌گذاری آن در دست نیست.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
187