ایسوس ۱۹ اردیبهشت جدیدترین لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای خود را رونمایی خواهد کرد

{title limit=50}

ایسوس ۹ می (۱۹ اردیبهشت) رسماً Zenbook Pro 14 Duo و Zenbook Pro 16X را رونمایی خواهد کرد. اگرچه مشخصات کامل این دو دستگاه دردسترس نیست، براساس گزارش‌های منتشرشده، انتظار می‌رود ایسوس از تراشه‌های نسل دوازدهم اینتل Core سری H در آن‌ها استفاده کند. علاوه‌براین، به‌نظر می‌رسد یکی این لپ‌تاپ‌ها با تراشه‌ی Core i9 اینتل و پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا RTX 3060 معرفی خواهد شد؛ ولی این خبر هنوز تأیید نشده است.

به‌گزارش Windowscentral، ایسوس تیزرهایی از لپ‌تاپ‌های جدید خود منتشر کرده است که برخی از مشخصات این دستگاه‌ها را به‌ ما نشان می‌دهد. در یکی از توییت‌های منتشرشده در حساب رسمی ایسوس، از مردم دعوت شده است تا رویداد مجازی ماه آینده‌ی این شرکت را تماشا کنند.

تیزر نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی Asus Zenbook جدید

ایسوس در یکی از تیزرهای خود به این نکته اشاره کرده که Zenbook جدید اولین لپ‌تاپ اولد ۱۲۰ هرتزی جهان است؛ البته به‌نظر نمی‌رسد این ادعا واقعیت داشته باشد. طبق گفته‌ی ایسوس، این شرکت قبلاً Vivobook S 14X را معرفی کرده که اولین لپ‌تاپ ۱۴٫۵ اینچی ۱۲۰ هرتزی جهان با وضوح 2.8K است. صرف‌نظر از این موضوع، همه‌ی لپ‌تاپ‌های جدید این برند با پنل‌های اولد ۱۲۰ هرتزی احتمالاً کیفیت چشمگیری ارائه خواهند کرد.

لپ‌تاپ‌های Zenbook Duo ایسوس از نمایشگر دوم در بالای صفحه‌کلید بهره می‌برند که به‌نظر می‌رسد این قابلیت در مدل جدید Zenbook Pro 14 Duo نیز دردسترس قرار گیرد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
4000