برخی از مشخصات مچ‌بند Band 7 هواوی فاش شد؛ ضخامت کمتر از یک سانتی‌متر و وزن ۱۶ گرم

{title limit=50}

به‌گزارش huaweicentral، هواوی قصد دارد برای معرفی محصولات آینده‌اش، رویدادی در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ (هشتم اردیبهشت ۱۴۰۱) برگزار کند. گفته می‌شود که در جریان این رویداد، گوشی تاشدنی Mate Xs 2 و Smart Screen V Pro و موارد دیگر معرفی خواهد شد.

چندی پیش در گزارشی اعلام شد که هواوی بند ۷ (Huawei Band 7) نیز در خط توسعه‌ی این شرکت قرار دارد و احتمالاً در رویداد مذکور پرده‌برداری می‌شود. باوجوداین، هواوی هنوز معرفی Band 7 را در رویداد به‌طور رسمی تأیید نکرده است.


پوستر تبلیغاتی بند ۷ هواوی-۲


اخیراً یکی از افشاگران به‌ نام Uncle Mountain در Weibo (شبکه اجتماعی چینی مشابه توییتر) برخی از مشخصات Band 7 آینده را فاش کرده است. این افشاگر گفت که مچ‌بند هوشمند جدید با ضخامت کمتر از یک سانتی‌متر و وزن تنها ۱۶ گرم وارد بازار خواهد شد.

از ویژگی‌های احتمالی Band 7 می‌توان به پشتیبانی از ۹۶ حالت ورزشی، عملکردهای نظارت بر سلامت، پرداخت ویچت، اتصال به صفحه‌نمایش هوشمند (smart screen) و موارد دیگر اشاره کرد.

مچ‌بند هوشمند نسل قبل، یعنی بند ۶ هواوی دارای طراحی جذاب مستطیلی شکل است و ظاهراً نسل جدید نیز همین طراحی را به‌ارث می‌برد. از نظر مشخصات، تنها گذشت زمان نشان خواهد داد که هواوی چه چیز جدید و بهتر دیگری به Band 7 اضافه می‌کند. البته متأسفانه با توجه به تحریم هواوی توسط ایالات متحده، توجه زیادی به این شرکت نمی‌شود. به‌‌ همین‌ دلیل است که قبل از رونمایی محصولات، اطلاعات کمی فاش می‌شود یا اصلاً دردسترس قرار نمی‌گیرد.


پوستر تبلیغاتی بند ۷ هواوی-۱


مشخصات Band 6

هواوی Band 6 صفحه‌نمایش ۱٫۴۷ اینچی AMOLED مستطیلی دارد که با قاب ساعت پلیمری طراحی شده، درحالی‌که بند ساعت از سیلیکون ساخته شده است.

در بخش سلامت بدن، مچ‌بند مذکور قابلیت‌هایی شامل نظارت بر ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون (Spo2)، ردیابی خواب TruSleep 2.0 و نظارت بر استرس را ارائه می‌دهد. همچنین از ۹۶ حالت تمرینی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و حتی طناب زدن پشتیبانی می‌کند.

باتری Band 6 می‌تواند حداکثر ۱۴ روز و به‌طور تقریبی ۱۰ روز دوام بیاورد. افزون‌براین، یک‌ بار شارژ پنج دقیقه‌ای می‌تواند عمر باتری را حدود ۲ روز افزایش دهد. مچ‌بند بند ۶ هواوی در بخش اتصال از بلوتوث ۵، اندروید ۶ و بالاتر پشتیانی می‌کند. به‌کمک بند ۶ می‌توان تماس‌های دریافتی، پیام‌های متنی و به‌روزرسانی آب‌و‌هوا را مشاهده و همچنین موسیقی را کنترل کرد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
200