ویوو رسماً تایید کرد S15e با تراشه اگزینوس 1080 معرفی خواهد شد

{title limit=50}

ویوو رسماً امکان رزرو گوشی هوشمند بعدی خود موسوم به Vivo S15e را در چین فراهم کرد. مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت JD.com نسبت به رزور این گوشی اقدام کنند. ویوو در صفحه‌ی رزرو آنلاین این گوشی به برخی مشخصات آن اشاره کرده است که البته در گزارش‌های قبل نیز به این ویژگی‌ها اشاره شده بود.

به گزارش Gizmochina، ویوو مهم‌ترین ویژگی S15e را در صفحه‌ی رزور آنلاین این گوشی هوشمند تأیید کرده است. براساس اطلاعات ارائه‌شده توسط این برند چینی، S15e با تراشه‌ی پنج نانومتری اگزینوس ۱۰۸۰ سامسونگ عرضه خواهد شد. این سیستم-روی-چیپ (SoC) در پرچم‌دار سال گذشته‌ی این شرکت یعنی Vivo X70 Pro نیز مورد استفاده قرار گرفت که امتیاز بنچمارک آنتوتو آن بیش از ۷۰۰ هزار بود.

ویوو همچنین ازطریق صفحه‌ی رزرو S15e، جزئیات دیگری مثل پیکربندی حافظه، سرعت شارژ، رنگ‌بندی و سیستم دوربین این گوشی را تأیید کرده است. بدین‌ترتیب این دستگاه در سه رنگ مشکی، آبی و هلویی دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

تراشه اگزینوس ۱۰۸۰ در Vivo S15e

ویوو همچنین تأیید کرده است S15e با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. این دستگاه همچنین از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات ویوو بهره خواهد برد که به ادعای این شرکت با ۲۰ دقیقه شارژ، نگرانی‌های شما را درمورد باتری برطرف خواهد کرد. این شرکت در نهایت تأیید کرده است که S15e از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های واقعی با عمق پویا و جزئیات زیاد بهره خواهد برد.

شایعات و گزارش‌های قبلی درمورد Vivo S15e تاکنون واقعیت داشته است. به‌عنوان مثال در گزارش هفته‌ی قبل اشاره شد که این گوشی از نمایشگر ۶٫۴ اینچی Full HD امولد ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن نیز در بریدگی قطره‌ای تعبیه شده است. این دستگاه همچنین به باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود و احتمالاً به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ مبتنی‌بر رابط کاربری OriginOs Ocean را اجرا خواهد کرد.

Vivo S15e

Vivo S15e در رویداد ۲۵ آوریل (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۱) ویوو درکنار سری X80 این شرکت به‌طور رسمی معرفی خواهد شد؛ بدین‌ترتیب فقط یک روز تا مراسم رونمایی از این گوشی باقی مانده است و بنابراین به‌زودی همه‌ی مشخصات و قابلیت‌های آن دردسترس قرار خواهد گرفت.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
57