رندرهای میت ایکس اس 2 هواوی، طراحی متفاوت این گوشی را نسبت‌به گلکسی زد فولد نمایش می‌دهند

{title limit=50}

هواوی در روزهای نه‌چندان دور یکی از اصلی‌ترین بازیگران صنعت موبایل بود، اما تحریم‌های ایالات متحده فعالیت‌های این شرکت را بسیار محدود کرد و هواوی اکنون از جمع برترین‌های بازار خارج شده است. با وجود مشکلات عظیم برای تولید گوشی، هواوی همچنان دستگاه‌های هوشمند تولید می‌کند.

هواوی یکی از نخستین شرکت‌های دنیا بود که سراغ فرم‌فکتور تاشدنی در گوشی‌های هوشمند رفت، بااین‌حال نتوانست در حد سامسونگ به این بازار متعهد بماند. جدیدترین مدل از گوشی‌های تاشدنی هواوی یعنی میت ایکس اس ۲ (Huawei Mate XS 2) که هفته‌ی آینده رونمایی می‌شود؛ اخیراً در رندرهایی در توییتر رؤیت شده است.

هواوی میت ایکس اس 2 در حالت باز و بسته رندر فاش شده

رندرهای فاش‌شده نشان می‌دهند هواوی میت XS 2 برخلاف گلکسی زد فولد سامسونگ به سمت بیرون تا می‌شود. در گوشه‌ی نمایشگر دستگاه حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی می‌بینیم. به‌نظر می‌رسد هواوی قصد دارد میت XS 2 را در رنگ‌های مشکی و سفید و صورتی به بازار عرضه کند.

هواوی در نسل اول گوشی‌های تاشدنی خود سراغ دستگاهی رفت که نمایشگر آن به سمت بیرون تا می‌شد. میت XS نیز از این قاعده پیروی کرد، اما در میت X2 شاهد طراحی مشابه گلکسی زد فولد سامسونگ بودیم. به‌نظر می‌رسد آن سبک طراحی برای هواوی جواب نداده و این شرکت قصد دارد در نسل جدید به طراحی پیشین خود برگردد و بهبودهایی در آن اعمال کند.

رنگ بندی هواوی میت ایکس اس 2 رندر فاش شده

هواوی اعلام کرده است که ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) در رویدادی گوشی میت ایکس اس 2 را رونمایی می‌کند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
56