Xiaomi Civi 1S با تراشه اسنپدراگون 778G پلاس و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی معرفی شد

{title limit=50}

اولین نسل شیائومی Civi در ماه سپتامبر به‌عنوان یک دستگاه زیبا با دوربین سلفی باکیفیت روانه‌ی بازار شد. اکنون مدل جدید این گوشی با نام Xiaomi Civi 1S رسماً معرفی شده است.

به گزارش GSMArena، شیائومی Civi 1S با تراشه‌ی اسنپدراگون 778G پلاس رسماً رونمایی شد. این گوشی به‌طور پیش‌فرض آخرین نسخه‌ی رابط کاربری MIUI را اجرا می‌کند ولی سایر مشخصات آن، از جمله قیمت، نسبت به مدل قبلی تقریباً ثابت باقی مانده است.

Civi 1S شیائومی از نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح 1080p بهره می‌برد. دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی این گوشی نیز در پانچ‌هول مرکزی بالای نمایشگر تعبیه شده است.

سیستم دوربین سه‌گانه‌ی پشتی Xiaomi Civi 1S مثل نسل قبلی این گوشی همچنان شامل یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی با f/1.8، یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض با f/2.2 و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو است.

شیائومی Civi 1S

اولین مدل Civi از تراشه‌ی اسنپدراگون 778G بهره می‌برد و حالا Civi 1S به تراشه‌ی به‌روزشده‌ی اسنپدراگون 778G پلاس مجهز شده است. فرکانس هسته‌ی اصلی این تراشه ۲٫۵ گیگاهرتز است؛ درحالی‌که فرکانس هسته‌ی اصلی اسنپدراگون 778G روی ۲٫۴ گیگاهرتز تنظیم شده بود. البته سایر قابلیت‌های این دو تراشه ازجمله پردازنده‌ی سیگنال تصویر (ISP) و پردازنده‌ی گرافیکی، یکسان است.

Civi 1S یک گوشی هوشمند نسبتاً سبک محسوب می‌شود و فقط ۱۶۶ گرم وزن دارد. ضخامت این دستگاه نیز هشت میلی‌متر است و این یعنی همچنان از برخی قابلیت‌ها مثل درگاه microSD و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بی‌بهره است.

شیائومی Civi 1S به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۲ را با رابط کاربری MIUI 13 اجرا می‌کند. این دستگاه به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است و از فناوری شارژ سریع ۵۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند. البته به‌نظر می‌رسد این محصول بدون شارژر به بازار عرضه خواهد شد، اما شیائومی اعلام کرده است خریداران درصورت تمایل می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ی اضافه، شارژر نیز دریافت کنند.

مدل پایه‌ی شیائومی Civi 1S مثل مدل قبلی این گوشی با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت با قیمت ۳۵۵ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. مدل ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه با رم ۸ گیگابایت با قیمت ۴۰۵ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت با قیمت ۴۵۰ دلار دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

پیش‌فروش Civi 1S در چین آغاز شده است. شایان‌ذکر است مدل قبلی این گوشی هرگز در بازارهای خارج از چین عرضه نشد و بعید به‌نظر می‌رسد Civi 1S نیز در سایر کشورهای جهان به‌فروش برسد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
146