گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ احتمالاً از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد

{title limit=50}

انتظار می‌رود سامسونگ بهبودهای درخورتوجهی در دوربین گلکسی زد فولد ۴ اعمال کند. دوهیون کیم اعلام کرده است دوربین اصلی این گوشی تاشو ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. اکنون این سؤال برای برخی افراد مطرح شده است که آیا دوربین اصلی این گوشی همان دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۲ اولترا خواهد بود یا خیر؟

به‌گزارش GSMArena و به‌نقل از افشاکننده‌ای به نام Chunvn8888، سیستم دوربین پشتی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ غیر از دوربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی آن، تقریباً شبیه گلکسی اس ۲۲ اولترا خواهد بود.

این یعنی نسل بعدی گوشی تاشو سامسونگ درکنار دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال سه‌برابری بهره خواهد برد.

شایعات اخیر نیز حاکی از آن است که دوربین سلفی زد فولد ۴ به ۱۰ مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت. این در حالی است که زد فولد ۳ از دوربین سلفی چهار مگاپیکسلی بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات موردانتظار برای گلکسی زد فولد ۴ می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس و بدنه‌ای نازک‌تر و سبک‌تر از نسل کنونی این محصول اشاره کرد. علاوه‌براین، گفته می‌شود که این گوشی جایگاهی برای قلم اس‌پن نخواهد داشت.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
617