پیکسل واچ با WearOS 3.1 و قابلیت‌های سلامت و ردیابی حرکات ورزشی احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد

{title limit=50}

گوگل سابقه‌ی درخشانی در حفظ اطلاعات مربوط به محصولات معرفی‌نشده‌ی خود ندارد و این موضوع به‌خصوص درباره‌ی پیکسل واچ به‌خوبی دیده می‌شود؛ زیرا تاکنون جزئیات زیادی از این ساعت هوشمند دردسترس قرار گرفته است. ظاهراً شواهد جدیدی که ایوان‌ بلس به‌دست آورده است، نشان می‌دهد به معرفی ساعت هوشمند پیکسل (با اسم رمز Pixel Rohan) و WearOS 3.1 نزدیک شده‌ایم.

به‌گزارش Phonearena، اطلاعات جدید نشان می‌دهد گوگل همچنان قصد دارد ساعت هوشمندش را برای رقابت با ساعت‌های هوشمند اپل واچ روانه‌ی بازار کند. علاوه‌براین، اکنون تقریباً اطمینان داریم که پیکسل واچ از نسخه‌ی جدید پلتفرم WearOS بهره خواهد برد. البته به‌نظر نمی‌رسد نسخه‌ی ۳٫۱ این سیستم‌عامل درمقایسه‌با نسخه‌ی ۳ که سال گذشته معرفی شده است، تغییرات چندانی کرده باشد.

گوگل پیکسل روهان | google pixel rohan

عرضه‌ی پیکسل واچ با نسخه‌ی جدیدی از WearOS منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا گوگل قطعاً به‌نرم‌افزار جدیدی نیاز دارد تا به اولین نسل پیکسل واچ کمک کند بیشتر بین کاربران جلب توجه کند. شایان‌ ذکر است پیش‌از‌این سامسونگ در گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک از WearOS استفاده کرده است.

براساس شایعات اخیر، گوگل در حال کار روی آموزش‌های تعاملی برای خریداران اولیه‌ی ساعت هوشمند خود است و اکنون باید دید آیا گزارش‌های مربوط به تأخیر در معرفی این محصول واقعیت خواهد داشت یا خیر. شاید در کنفرانس I/O ۲۰۲۲ که ۱۱ می برگزار خواهد شد، رونمایی رسمی پیکسل واچ را شاهد باشیم و عرضه‌ی این محصول نیز از اواخر همان ماه آغاز شود.

از پیکسل واچ چه می‌دانیم؟

با‌‌‌توجه‌‌‌به گزارش‌ها و شایعه‌هایی که در یک‌ سال گذشته درباره‌ی ساعت هوشمند گوگل منتشر شده است، انتظار می‌رود این محصول بهترین قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهای سلامت را ارائه دهد. همچنین، به‌نظر می‌رسد از نمایشگر دایره‌ای بدون حاشیه و سطح حساس به‌ لمس بزرگی در لبه بهره ببرد تا کاربر با استفاده از آن بدون لمس‌کردن نمایشگر، با رابط کاربری تعامل برقرار کند. از دیگر قابلیت‌های موردانتظار پیکسل واچ گوگل می‌توان به ردیابی سطح استرس و بررسی کیفیت خواب و امکان ردیابی ده‌ها نوع مختلف از فعالیت‌های ورزشی اشاره کرد.

گفته می‌شود پیکسل واچ مثل اپل واچ سری ۷ از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد و این یعنی کاربران می‌توانند درمقایسه‌با گلکسی واچ ۴ کلاسیک تا دوبرابر اطلاعات بیشتری روی این ساعت هوشمند ذخیره کنند. این ویژگی نشان می‌دهد گوگل احتمالاً از پردازنده‌ای بسیار قدرتمند در پیکسل واچ استفاده خواهد کرد.

گفتنی است که به‌نظر نمی‌رسد پیکسل واچ به پردازنده‌های سری تنسور مجهز شود. به‌هرحال درصورت واقعی‌بودن شایعات اخیر، زمان زیادی تا معرفی این ساعت هوشمند باقی نمانده است؛ بنابراین، انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن دردسترس قرار گیرد.







ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
97