ویندوز 11 به‌زودی استفاده از ویجت‌های متفرقه را ممکن می‌کند

{title limit=50}

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در حال تدارک پیش‌نیازهای لازم است تا پشتیبانی از ویجت‌های متفرقه را به سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ (Microsoft Windows 11) اضافه کند. اسکرین‌شات چند خط کد از مانیفست ویجت‌ ویندوز فاش شده است که به دانلود ویجت‌های جدید ازطریق مایکروسافت استور اشاره می‌کند.

آن‌طور که Windows Central می‌نویسد، از مدتی قبل می‌دانستیم مایکروسافت در پی فراهم‌سازی امکان دانلود ویجت متفرقه در ویندوز 11 است. گفته می‌شود مایکروسافت نحوه‌ی عملکرد ویجت‌های متفرقه را برای برخی از توسعه‌دهندگان شرح داده است.

با فرض اینکه برنامه‌ها بدون تغییر باقی مانده باشند، دانلود ویجت‌های متفرقه ازطریق مایکروسافت استور انجام خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود اپلیکیشن‌های خارج از مایکروسافت استور نیز اجازه‌ی بهره‌گیری از ویجت را داشته باشند.

کد ویجت مفرقه ویندوز 11 اسکرین شات

مایکروسافت در جریان برگزاری رویداد اخیر با محوریت ویندوز 11 ویجت‌های متفرقه را نشان نداد، اما به‌صورت اولیه نمای تمام‌صفحه‌ی پنل ویجت‌ها را به نمایش گذاشت. این پنل جدید در سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود، اما هنوز حتی در حالت پیش‌نمایش دردسترس قرار نگرفته است. مایکروسافت در رویداد اخیر اعلام کرد کاربران می‌توانند با هر دو حساب کاری و شخصی خود در پنل ویجت‌ها لاگین کنند.

مایکروسافت احتمالاً جزئیات کامل ویجت‌های متفرقه را در مراسم بیلد ۲۰۲۲ که از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ مه (۳ تا ۵ خرداد) برگزار می‌شود، اعلام می‌کند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
711