احتمال عرضه پیکسل 6a گوگل در ماه می شدت گرفت

{title limit=50}

پیکسل 5a سال گذشته محصول فوق‌العاده‌ای بود؛ اما مانند پیکسل 4a قبل‌از‌آن، عرضه‌ی گوشی هوشمند مذکور در ماه آگوست به‌نفعش تمام نشد. نسل‌های پیشین تلفن‌های هوشمند ارزان‌قیمت سری a گوگل (پیکسل 3a و پیکسل 3a XL) تقریباً هم‌زمان با کنفرانس I/O این شرکت در ماه می عرضه شدند و همین بازه‌ی زمانی به آن‌ها اجازه داد پیش از ورود پیکسل‌های پرچم‌دار جدید خودی نشان دهند.

مشکلات زنجیره‌ی تأمین که این روزها گریبان‌گیر شرکت‌های کوچک و بزرگ است و نیز مشکلات کار از راه دور باعث شده زمان عرضه‌ی پیکسل 4a و 5a به عمق تابستان برسد. سال گذشته، هیچ‌یک از شرکت‌های مخابراتی یا خرده‌فروشی‌ها، به‌جز خود گوگل پیکسل 5a را نفروخت.

خبرگزاری ورج با استناد به‌گزارش Droid Life می‌نویسد به‌نظر می‌رسد گوگل در حال بازگرداندن همه‌چیز به حالت قبلی است تا پیکسل 6a در زمانی مناسب به‌فروش برسد. گفته می‌شود گوشی هوشمند اقتصادی بعدی گوگل اخیراً FCC را با موفقیت پشت‌سر گذاشته است. زمان‌بندی اسناد FCC نشان می‌دهد که عرضه‌ی محصول جدید گوگل آن‌چنان هم دور نیست. پیکسل 5a ماه جولای در FCC ظاهر و تنها یک ماه بعد عرضه شد. کنفرانس I/O 2022 گوگل نیز در ۱۲ می آغاز می‌شود.

انتظار می‌رود پیکسل 6a طراحی شبیه‌سازی‌شده از پرچم داران پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو داشته باشد و نوار دوربین مشابهی را در پشت خود حفظ کند. تاکنون، اطلاعات متعددی از آن به بیرون در پیدا کرده‌اند و آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهند که ممکن است گوشی هوشمند مذکور عملکردی مشابه پیکسل‌های گران‌تر ارائه دهد.

فقط امیدواریم گوگل بتواند عمر باتری چشمگیر 5a را نیز حفظ کند. درضمن، چندین نسخه از 6a در اسناد FCC وجود دارد و این نشانه‌ی مثبتی است که می‌تواند توزیع گسترده‌تر آن را نشان دهد. احتمالاً در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری از پیکسل 6a به‌دست ما خواهد رسید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
36