اطلاعات هواشناسی در ابزار At a Glance پیکسل ۶ برای برخی از کاربران ناپدید شده است

{title limit=50}

به‌تازگی برخی کاربران گوشی‌های سری پیکسل ۶ گوگل گزارش‌هایی درباره‌ی ناپدید‌شدن اطلاعات آب‌وهوایی از ابزارک نمایش At a Glance ارائه داده‌اند. به‌گزارش PhoneArena، چند کاربر گوشی‌های سری پیکسل ۶ در ردیت اعلام کرده‌اند اطلاعات هواشناسی از ابزارک At a Glance روی صفحه‌ی دستگاه آن‌ها ناپدید می‌شود. یکی از کاربران پیکسل ۶ با نام PurficPourBY موفق شده‌ است این ابزارک را مجدداً به صفحه‌ی گوشی خود بازگرداند. وی گفت:

یکی از روش‌هایی که می‌توانم با استفاده از آن ابزارک At a Glance را برگردانم، این است که تاریخ را نگه دارم تا تنظیمات را مشاهده و سپس بخش آب‌وهوا را خاموش و دوباره روشن کنم.

PurficPourBY درواقع به منو تنظیمات At a Glance اشاره می‌کند. برای دسترسی به این بخش باید ابزارک را لمس کنید و نگه دارید تا منو شخصی‌سازی را مشاهده کنید. سپس روی منو ظاهرشده ضربه بزنید و در مرحله‌ی بعد، نماد چرخ‌دهنده At a Glance Settings را انتخاب کنید.

سپس روی گزینه‌ی See more features ضربه بزنید. در این مرحله، به صفحه‌ی تنظیمات ابزارک At a Glance منتقل خواهید شد. در بخش شخصی‌سازی، روی تاریخچه‌ی موقعیت مکانی ضربه بزنید که با عنوان Turn on for accurate weather info and location-related features مشخص شده است.

اکنون باید مطمئن شوید که موقعیت مکانی دستگاه روشن است. شاید نیاز باشد در این مرحله، موقعیت مکانی را خاموش و آن را دوباره روشن کنید. اکنون بررسی کنید آیا اطلاعات آب‌وهوایی به ابزارک At a Glance اضافه شده است یا خیر.

ابزارک At a glance پیکسل ۶

یکی دیگر از کاربران ردیت گفت وی نیز با مشکل مشابهی مواجه و اطلاعات آب‌وهوا از ابزارک At a Glance روی دستگاه وی ناپدید شده و پس از یک هفته دوباره به حالت اول برگشته است. کاربر دیگری در ردیت اشاره کرد که به‌دلیل رخ‌دادن این مشکل، اپلیکیشن دیگری را از فروشگاه گوگل دانلود و روی دستگاه خود نصب کرده است.

کاربر دیگری به‌نام polyblackcat در ردیت نوشت:

آیا این مشکل هنوزهم اتفاق می‌افتد؟ قبلاً در پیکسل 4a 5G خود با چنین باگی مواجه شده‌ام؛ اما چند سالی است که چنین مشکلی برایم پیش نیامده است. ابزار هواشناسی گوگل را روی صفحه‌ی اصلی گوشی قرار دادم و حتی اکنون نسخه‌های مختلف این اپلیکیشن گاهی اوقات دمای متفاوتی را نشان می‌دهند. این بخشی از توجه به جزئیات است که گوگل باید بیشتر روی آن تمرکز کند. چنین مشکلاتی انجام کارهای ضروری روی گوشی را مختل نمی‌کند؛ اما مواجه‌شدن با آن حس خوشایندی ندارد.

هنوز مشخص نیست آیا همه‌ی کاربران با مشکل ناپدیدشدن اطلاعات آب‌وهوا در ابزارک At a Glance گوشی‌های پیکسل خود مواجه شده‌اند یا خیر. به‌هرحال، گوگل قابلیت‌های جدید را به‌طور مجزا به این ابزارک اضافه کرده است. کاربرانی که از لوازم جانبی بلوتوثی استفاده می‌کنند، اکنون می‌توانند درصد باتری باقی‌مانده دستگاه‌های خود را روی این ابزارک مشاهده کنند. یکی از مفید‌ترین ویژگی‌های ابزارک اشاره‌شده، قابلیت یادآوری غیرفعال‌کردن هشدارها درصورت تعطیل‌بودن روز بعد است که امیدواریم هرچه‌زودتر دردسترس قرار گیرد.

مسلماً یکی از دلایل انتخاب گوشی‌های پیکسل برای بسیاری از کاربران، قابلیت‌هایی مثل ابزارک At a Glance است؛ امکاناتی که گاه به‌طور پیش‌فرض دردسترس کاربران آیفون نیست و برای بهره‌بردن از آن‌ها باید اپلیکیشن‌های شخص‌ ثالث را بخرند. مطمئناً اپلیکیشن‌های زیادی برای نمایش اطلاعات آب‌وهوا در فروشگاه گوگل دردسترس است؛ اما ابزارک At a Glance روشی آسان و سریع را برای دریافت اطلاعات مهم در یک نگاه ارائه می‌دهد که باعث محبوبیت آن شده است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
3