نسخه بتا HarmonyOS 3.0 هواوی ماه می ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد

{title limit=50}

هواوی از زمان معرفی HarmonyOS 3.0، اولین نسخه‌ی پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان این سیستم‌عامل را منتشر کرده است. پس از انتشار نقشه‌‌راه رسمی HarmonyOS 3.0، انتشار نسخه‌ی بتا این به‌روزرسانی از ماه مارس آغاز و پس‌از‌آن در ماه می، نسخه‌ی آزمایشی به‌طور عمومی منتشر خواهد شد و درنهایت، نسخه‌ی پایدار این سیستم‌عامل در جولای ۲۰۲۲ دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به‌گزارش HuaweiCentral، اکنون در ماه آوریل به‌سر می‌بریم و کاربران در انتظار انتشار نسخه‌ی بتا HarmonyOS 3.0 هستند. به‌تازگی، گزارش شده است که جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل هواوی به‌زودی در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد؛ اما هنوز تاریخ دقیق انتشار آن به‌طور رسمی اعلام نشده است.

یکی از افشاکنندگان خبرهای فناوری در ویبو اعلام کرده است که توسعه‌ی نسخه‌ی بتا HarmonyOS 3.0 تقریباً به‌پایان رسیده است و انتشار آن از ماه می ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. منبع آگاه دیگری نیز به‌تازگی گزارش داده است که نسخه‌ی پایدار HarmonyOS 3.0 هواوی در ماه جولای منتشر خواهد شد.

HarmonyOS 3.0 با عملکرد بهبودیافته درمقایسه‌با HarmonyOS 2.0 ارائه خواهد شد و علاوه‌براین، از قابلیت‌های جالبی مثل اشتراک‌گذاری پایدار داده‌ها روی چند دستگاه بهره خواهد برد.

هواوی غیر از نسخه‌ی پیش‌نمایش برنامه‌نویسان HarmonyOS 3.0 اطلاعات دیگری از این سیستم‌عامل و ویژگی‌های آن منتشر نکرده است.

ناگفته نماند غول فناوری چینی این موضوع را تأیید کرده است که سیستم‌عامل یادشده به‌زودی در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. افزون‌براین، گزارش شده است که پرچم‌داران سری میت ۵۰ این شرکت در ماه جولای به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 عرضه خواهند شد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
192