تبلت ریلمی پد مینی با قیمت ۲۰۰ دلار رونمایی شد

{title limit=50}

ریلمی پد مینی (Realme Pad Mini) سرانجام رسماً برای بازار فیلیپین رونمایی شد. این تبلت از نمایشگر ۸٫۷ اینچی LCD با وضوح ۱٬۳۴۰ در ۸۰۰ پیکسل برخوردار است و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. به‌نوشته‌ی جی‌اس‌ام آرنا، ریلمی پد مینی به پردازنده‌ی Unisoc T616 مجهز است که در دسته‌ی پردازنده‌های پایین‌رده جای می‌گیرد و از واحد CPU هشت‌هسته‌ای به‌همراه واحد گرافیکی Mali-G57 MP1 استفاده می‌کند.

در کناره‌های این تبلت حاشیه‌های نسبتاً باریکی به چشم می‌خورد؛ اما حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر ضخیم‌تر هستند. ریلمی تبلت پد مینی را با دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی f/2.0 همراه کرده است که از فلاش LED بهره نمی‌برد. در بخش دوربین سلفی نیز، ریلمی پد مینی میزبان دوربین ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است.

مدل آبی ریلمی پد مینی / Realme Pad Mini نمایشگر و پنل پشتی

تبلت ریلمی از باتری ۶٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۸ وات استفاده و از فناوری شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات تبلت جدید ریلمی می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث ۵٫۰ اشاره کرد. در لبه‌ی پایینی این دستگاه درگاه USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون به‌چشم می‌خورد. وزن ریلمی پد مینی ۳۷۲ گرم و ابعادش ۲۱۱٫۸ در ۱۲۴٫۴۸ در ۷٫۶ میلی‌متر است.

پنل پشتی ریلمی پد مینی / Realme Pad Mini در دست

علاقه‌مندان در فیلیپین می‌توانند ریلمی پد مینی را در رنگ‌های آبی یا خاکستری پیش‌خرید کنند. مدل مجهز به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این تبلت ۱۹۵ دلار و مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن ۲۳۵ دلار قیمت دارد. گفتنی است برخی منابع می‌گویند ریلمی قصد دارد کانفیگ دیگری با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و بدون پشتیبانی از LTE نیز عرضه کند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
9