ال‌جی نام گوشی‌های دریافت‌کننده اندروید ۱۲ در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ را منتشر کرد

{title limit=50}

ال‌جی در سال ۲۰۲۱ رسماً از دنیای گوشی‌های هوشمند خداحافظی کرد؛ اما این شرکت قول داد که برای مدتی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و خدمات پشتیبانی را برای کاربران گوشی‌های هوشمندش ارائه دهد.

به‌ گزارش گیزموچاینا، اکنون با پایبندی به قول خود، شرکت مذکور فهرستی از گوشی‌های هوشمندی که به‌روزرسانی جدید اندروید ۱۲ را در بازار کره جنوبی دریافت خواهند کرد، منتشر کرده است.

ال‌جی اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند Q92 5G و V50 ThinQ و V50S ThinQ در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را دریافت خواهند کرد؛ اما گوشی‌های هوشمند ال‌جی Q52 و ال‌جی Valvet و ال‌جی Wing مشمول دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی خواهند شد.

سه رنگ سبز، گرادیانی و مشکی الجی ولوت کنار یکدیگر روی میز

ال‌جی ولوت

گوشی هوشمند ال‌جی V60 در فهرست گوشی‌های دریافت‌کننده‌ی به‌روزرسانی جدید وجود ندارد؛ اما ازآنجاکه این گوشی در بازار کره جنوبی عرضه نشد، در فهرست به‌روزرسانی‌ها‌ی کره جنوبی گنجانده نشده است.

این شرکت قاطعانه می‌خواهد که مشتریان را به‌ حال خود رها نکند. افزون‌براین گفت که گوشی‌های هوشمند ال‌جی Wing و ال‌جی Valvet نیز به‌روزرسانی اصلی بعدی سیستم‌عامل، یعنی اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد که انتظار می‌رود در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۲ عرضه شود.

در ماه گذشته (مارس)، ال‌جی به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را برای مدل Valvet منتشر کرد که اولین گوشی این برند از نظر داشتن جدید‌ترین سیستم‌عامل محسوب شد. اگرچه این شرکت قبلاً در زمینه به‌روزرسانی نرم‌افزار سابقه خوبی نداشت؛ اکنون ظاهراً همه چیز متفاوت است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
695