نسخه 5G ردمی ۱۰، ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس و نوت ۱۱ اس برای بازارهای جهانی معرفی شد

{title limit=50}

شیائومی در رویداد روز گذشته خود مدل 5G گوشی‌های ردمی ۱۰، ردمی نوت ۱۱ پروپلاس و نوت ۱۱ اس را برای بازارهای جهانی معرفی کرد.

مدل 5G ردمی ۱۰

مدل 5G ردمی ۱۰

به گزارش گیزموچاینا، مدل جدید ردمی ۱۰ اولین نسخه از سری پایه‌ی ردمی است که با پشتیبانی از 5G عرضه می‌شود. قیمت این گوشی مقرون‌به‌صرفه از ۱۹۹ دلار شروع می‌شود و این یعنی افراد بیشتری امکان استفاده از قابلیت‌های 5G را دراختیار خواهند داشت.

مدل 5G ردمی ۱۰ از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک بهره می‌برد؛ تراشه‌ای هشت هسته‌ای که حداکثر فرکانس کاری آن ۲٫۲ گیگاهرتز است. این گوشی از دو سیم‌کارت هم‌زمان 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین به چهار گیگابایت رم مجهز شده و در نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. این محصول مقرون‌به‌صرفه از نمایشگر ۶٫۵۸ اینچی با وضوح Full HD (معادل ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. این دستگاه همچنین به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و از سیستم دوربین دوگانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی، بهره می‌برد.

همان‌طور که اشاره شد، نسخه‌ی 5G ردمی ۱۰ در مدل ۶۴ گیگابایتی با رم چهار گیگابایت و مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم چهار گیگابایت عرضه می‌شود. قیمت این دو مدل به‌ترتیب ۱۹۹ دلار و ۲۲۹ دلار است.

مدل 5G ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

ردمی نوت ۱۱ پروپلاس 5g

اگر مدل 5G ردمی ۱۰، ارزان‌ترین گوشی جدید شیائومی محسوب می‌شود، اما نسخه‌ی 5G ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس، مدل رده‌بالای جدید این شرکت است. این گوشی از فناوری هایپرشارژ ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند که گفته شده باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری این دستگاه را فقط در ۱۵ دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ می‌کند. این گوشی گواهی سیستم شارژ سریع ایمن TÜV Rheinland را هم دارد.

ردمی نوت ۱۱ پروپلاس 5g

سیستم دوربین نسخه‌ی 5G ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ HM2، یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی است. این گوشی از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با وضوح Full HD پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز بهره می‌برد که از این نظر شبیه مدل 4G این محصول است. دستگاه مورد اشاره همچنین به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک مجهز شده است.

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G، در سه نسخه با رم ۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، رم هشت گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم هشت گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. قیمت این سه مدل به‌ترتیب ۳۶۹ دلار، ۳۹۹ دلار و ۴۴۹ دلار است.

ردمی نوت ۱۱ اس 5G

ردمی نوت ۱۱ اس 5g

مدل 5G ردمی نوت ۱۱ اس، از تراشه‌ی قدرتمند ۶ نانومتری دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک بهره می‌برد که نسبت به پردزانده‌ی Helio G96 مدل 4G این دستگاه ارتقای جذابی به‌نظر می‌رسد. این گوشی از دو سیم‌کارت 5G پشتیبانی می‌کند و به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است.

ردمی نوت ۱۱ اس 5g

سیستم دوربین سه‌گانه‌ی ردمی نوت ۱۱ اس 5G شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مبتنی‌بر هوش مصنوعی، یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی است. مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی با رم چهار گیگابایت با قیمت ۲۴۹ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن با رم چهار گیگابایتی با قیمت ۲۷۹ دلار عرضه خواهد شد. علاوه‌براین مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با رم ۶ گیگابایت با قیمت ۲۹۹ دلار دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
139