آیپد پرو 2022 با پردازنده M2 و فناوری مگ سیف پاییز امسال از راه می‌رسد

{title limit=50}

گزارشی تأییدنشده ادعا می‌کند اپل می‌خواهد پاییز امسال جدیدترین مدل از تبلت‌های رده‌بالای سری آیپد پرو را به نمایش بگذارد. نکته‌ی هیجان‌انگیز این است که گفته می‌شود آیپد پرو اپل در نسل جدید به تراشه‌ی ام ۲ مجهز می‌شود، تراشه‌ی مورد انتظاری که فعلاً جزئیات زیادی درباره‌ی آن نمی‌دانیم؛ اما انتظار داریم بهبودهای محسوسی را در قدرت پردازشی دستگاه‌های اپل اعمال کند.

اپل اینسایدر، یکی از رسانه‌های غیررسمی نزدیک به اپل، می‌نویسد به‌دنبال رونمایی نسل جدید آیپد ایر با پردازنده‌ی M1 در مراسم پیک پرفورمنس (که محفل رونمایی آیفون SE 2022 هم بود)، اکنون انتظارات برای آیپد پرو به بیشترین حد ممکن رسیده و کاربران منتظر رونمایی مدل جدید این تبلت قدرتمند هستند. فعلاً چند ماه تا رونمایی آیپد پرو 2022 فاصله داریم، اما شایعه‌های مربوط به این تبلت از مدتی پیش آغاز شده‌اند.

مارک گارمن، افشاگر مورد احترام رسانه‌ی بلومبرگ، در جدیدترین قسمت از افشاگری‌های خود می‌گوید انتظار دارد اپل پاییز امسال آیپد پرو نسل جدید را معرفی کند. او به‌طور دقیق‌تر می‌گوید تاریخ پیش‌بینی‌شده برای رونمایی آیپد پرو، بین سپتامبر تا نوامبر (از اواسط شهریور تا اواسط آذر) است.

پیش‌بینی بازه‌ی زمانی یادشده برای رونمایی آیپد پرو 2022 چندان سخت نیست، چون اپل همیشه در فصل پاییز محصولات پرتعدادی را به بازار عرضه می‌کند. از آنجاکه معرفی نسل جدید دستگاه‌های خانواده‌ی آیپد پرو به‌طور معمول هر ۱۴ تا ۱۶ ماه یک‌ بار اتفاق می‌افتد، رونمایی مدل جدید در پاییز کمی عجیب به‌نظر می‌رسد، اما همچنان دور از انتظار نیست.

مارک گارمن پیش‌بینی می‌کند آیپد پرو نسل جدید مجهز به تراشه‌ی M2 باشد. گفته می‌شود این پردازنده از لیتوگرافی سه نانومتری شرکت TSMC استفاده می‌کند. همچنین پیش‌بینی شده است آیپد پرو 2022 به سیستم شارژ مگ‌سیف مجهز باشد تا این تبلت‌های رده‌بالا برای نخستین بار از فناوری شارژ بی‌سیم استفاده کنند.

دیگر مشخصه‌های پیش‌بینی‌شده برای آیپد پرو جدید بهره‌مندی از پنل پشتی شیشه‌ای و استفاده از فناوری مینی LED در مدل ۱۱ اینچ است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
87