اپل احتمالاً مک بوک ایر ۱۵ اینچی جدیدش را سال ۲۰۲۳ عرضه می‌کند

{title limit=50}

به‌نقل از 9to5mac و طبق گزارش جدیدی از مشاوران زنجیره تأمین نمایشگر (DSCC)، اپل مشخصات ظاهری جدیدی را برای مک‌ بوک ایر و آیپد پایین‌رده برای سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته است. گفته می‌شود که اپل در حال برنامه‌ریزی مک‌ بوک ایر ۱۵ اینچی‌ است که ظاهراً سال ۲۰۲۳ در کنار نسخه‌ای از آیپد پایین‌رده با صفحه‌نمایش کمی بزرگتر عرضه شود.

مشاوران زنجیره تأمین نمایشگر، گزارش مفصل سه‌ماهه‌ای را منتشر کردند که شامل نکاتی درباره‌ی انتظارات اپل در سال‌های آینده است. این گزارش فقط برای اعضای صنعت نمایشگر دردسترس قرار گرفته است؛ اما راس یانگ، تحلیلگر DSCC، برخی از نکات مهم اپل را با 9to5Mac به اشتراک گذاشت.

طبق اطلاعات زنجیره تأمین DSCC، اپل در حال برنامه‌ریزی نوعی جدید از مک‌ بوک ایر برای سال ۲۰۲۳ است که صفحه‌نمایشی در حدود ۱۵ اینچ خواهد داشت. افزون‌براین، براساس گزارش‌ها، کوپرتینویی‌ها در حال برنامه‌ریزی برای افزایش صفحه‌نمایش مک‌بوک ایر ۱۳٫۳ اینچی فعلی هستند که ابعاد کمی بزرگتر ولی همچنان بین ۱۳ تا ۱۴ اینچ خواهد داشت.

در پایان، DSCC اعلام کرد که اپل درحال توسعه‌ی صفحه‌نمایش کمی بزرگتر برای آیپد پایین‌رده است. آیپد پایین‌رده فعلی صفحه‌نمایش ۱۰٫۲ اینچی دارد و انتظار می‌رود شاهد صفحه‌نمایش کمی بزرگ‌تر در این مدل باشیم.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
127