تماشا کنید: کالبدشکافی گلکسی اس ۲۲ اولترا به‌وسیله JerryRigEveything

{title limit=50}

چندی پیش، یوتیوبر محبوب Zack Nelson از کانال JerryRigEverything آزمون خراش و خمش معروف خود را روی گلکسی ۲۲ اولترا سامسونگ انجام داد. در این آزمون، مشخص شد که خم‌کردن گوشی به‌مقدار زیادی انرژی نیاز دارد. در بخش آزمون خراش نیز، تیغ تیز به گوریلا گلس ویکتوس پلاس در پنل پشت آسیبی وارد نکرد.

به‌گزارش سم‌موبایل، کانال یوتیوب JerryRigEverything ویدئو جدید دیگری منتشر کرده و این‌بار بازکردن کامل گلکسی اس ۲۲ اولترا را شاهد هستیم. در این ویدئو، میزان ضد‌آب‌‌بودن، درگاه S-Pen و بخش داخل کلی گوشی به‌نمایش گذاشته شده است.


اولین نکته‌ی مهم استفاده از چسب فوق‌العاده‌ای است که سامسونگ از آن برای پرچم‌داران خود استفاده می‌کند. یکی از نکات جالب زک این است که با وجود داشتن چندین سوراخ، گلکسی اس 22 اولترا کاملاً از ورود مایعات به داخل محافظت می‌کند. به‌لطف استفاده‌ی زیاد از چسب، خطری پنجره‌های مشبک بلندگو، شیار S-Pen و حتی پورت USB Type-C را ازنظر ورود آب تهدید نمی‌کند.

درادامه، می‌توانیم ببینیم که تمام قطعات چگونه قرار گرفته‌اند. چینش دوربین چهارگانه واقعاً دیدنی است؛ چراکه در قسمت خارجی فقط ماژول دوربین بیرون‌زده را نشان می‌دهد و شگفتی درخورتوجه بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری در فضای کوچک داخل گوشی اتفاق می‌افتد.

نکته مهم این ویدئو شکاف S-Pen است؛ جایی که پد کوچک مسی وجود دارد که وقتی S-Pen را داخل شکاف نگه می‌دارید، به‌صورت بی‌سیم آن را شارژ می‌کند. قسمت بالای درگاه S-Pen از پلاستیک ساخته شده که سیم‌پیچ مسی به آن متصل است. برای ضدآب‌بودن آن، سامسونگ بازهم از چسب زیاد استفاده کرده است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
57