آزمایش مقاومت گلکسی اس ۲۲ اولترا نشان از استحکام بالای این گوشی دارد

{title limit=50}

سامسونگ به‌تازگی جدیدترین پرچم‌داران خود یعنی سری گلکسی اس ۲۲ را با طراحی جدید و تراشه‌های قدرتمند معرفی کرده است. دیدن عملکرد این گوشی‌ها در آزمایش‌های مربوط به سنجش مقاومت آن‌ها، همیشه سرگرم‌کننده بوده است و گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز از این قاعده مستثنی نیست. جدیدترین و برترین گوشی هوشمند سامسونگ از نظر مقاومت دربرابر خط‌وخش، خم شدن، شعله و موارد دیگر مورد بررسی قرار گرفته که ویدئوی این تست نشان می‌دهد اس ۲۲ اولترا چگونه از این آزمایش‌ها جان سالم به‌ در می‌برد.

به گزارش wccftech، تست مقاومت گلکسی اس ۲۲ اولترا توسط کانال یوتیوب JerryRigEverything انجام شده که نشان می‌دهد این دستگاه در شرایط سخت چه عملکردی از خود نشان خواهد داد. این بررسی با آزمایش خراش نمایشگر آغاز می‌شود که نتایج به‌دست آمده از این بخش خیلی تعجب‌آور نیست. سامسونگ از گوریلا گلس ویکتوس در صفحه‌نمایش این محصول استفاده کرده است که با اشیایی با درجه‌ی سختی ۶ خط‌وخش‌های معمولی روی آن باقی خواهد ماند و درجه‌ی سختی هفت نیز می‌تواند خط‌وخش‌های عمیق‌تری روی نمایشگر این دستگاه بیندازد. البته این نتیجه اصلاً بد نیست زیرا بررسی اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی از نظر خط‌وخش همین نتیجه را نشان می‌دهد. این موضوع شامل آیفون ۱۳ پرومکس اپل نیز می‌شود.

شاسی گلکسی اس ۲۲ اولترا از فلز ساخته شده است که می‌تواند دربرابر ضربه‌ها مقاومت کند، اما در طول زمان، خط‌وخش بر می‌دارد. قلم اس-پن جدید و بهبودیافته‌ی اس ۲۲ اولترا نیز با کمی فشار، خواهد شکست زیرا از جنس پلاستیک ساخته شده است. پشت گوشی نیز از جنس شیشه است اما از روکش مات بهره می‌برد و به‌همین دلیل تا حدی دربرابر خط‌وخش مقاوم است.

نمایشگر جدیدی که سامسونگ در اس ۲۲ اولترا مورد استفاده قرار داده، از نرخ نوسازی متغیر بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش می‌تواند تاحدی گرما را تحمل کند و آزمایش مقاومت این گوشی نشان می‌دهد با قرار گرفتن در‌ معرض شعله‌ی آتش، لکه‌ی سفیدی به‌طور دائمی روی آن باقی خواهد ماند. در این ویدئو سرانجام شاهد آزمایش خم‌ شدن هستیم و جای تعجب نیست که گلکسی اس ۲۲ اولترا ساختار بسیار مستحکمی دارد و فشار فراوان از هر دو طرف هیچ تأثیری روی دستگاه نداشته که این ویژگی برای گوشی هوشمندی در این ابعاد بسیار عالی است.

در نهایت گلکسی اس ۲۲ اولترا آزمایش مقاومت کانال JerryRigEverything را با موفقیت پشت‌ سر می‌گذارد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
138