به‌روزرسانی رفع مشکل وای‌فای گوشی‌های پیکسل ماه مارس منتشر خواهد شد

{title limit=50}

گوگل اعلام کرده است مشکل وای‌فای و بلوتوث سری پیکسل ۶ که پس از نصب وصله‌ی امنیتی منتشرشده در اوایل ماه جاری برای دارندگان این گوشی‌ها به‌وجود آمده است، با به‌روزرسانی نرم‌افزاری این شرکت برطرف خواهد شد. گوگل در پاسخ به یکی از کاربران ردیت اعلام کرده که از این مشکل اطلاع دارد و با انتشار به‌روزرسانی ماه مارس، آن را رفع خواهد کرد.

به‌گزارش ورج، گوگل درباره‌ی مشکل وای‌فای گوشی‌های سری پیکسل ۶ گفت:

پس از بررسی‌ها، ما دلیل اصلی بروز این مشکل را شناسایی کردیم و متوجه شدیم تعداد بسیار کمی از دستگاه‌های سری پیکسل ۶ را تحت‌تأثیر قرار داده است. البته ما می‌دانیم که این مشکل باعث شده است تجربه‌ی کاربری پیکسل ۶ ضعیف باشد و برای برطرف‌کردن آن وصله‌ی نرم‌افزاری آماده کرده‌ایم که در به‌روزرسانی بعدی گوگل در ماه مارس عرضه خواهد شد.

همچنین، گوگل اعلام کرده است با تیم پشتیبانی خود ارتباط برقرار خواهد کرد تا برای رفع این مشکل، گزینه‌های دیگر را بررسی کند؛ اما هیچ جزئیاتی دراین‌باره ارائه نداده است. همان‌طورکه وب‌سایت 9to5Google اشاره کرده است، برخی کاربران متوجه شده‌اند که نصب به‌روزرسانی اندروید 12L بتا ۳، این مشکل را رفع کرده است. الکس موریکونی، سخن‌گوی گوگل، در بیانیه‌ای که برای ورج ارسال کرده، تأیید کرد که اطلاعات منتشرشده در این پست دقیق است.

به‌روزرسانی‌های گوگل بنابه دلایلی روی دستگاه‌های پرچم‌دار سری پیکسل ۶ این شرکت به‌خوبی اجرا نمی‌شوند. گوگل اولین به‌روزرسانی اصلی خود را ماه دسامبر برای هر دو مدل پیکسل ۶ منتشر کرد. این شرکت سپس ماه ژانویه باگ‌های گزارش‌شده‌ی کاربران را برطرف کرد؛ اما با انتشار جدیدترین وصله‌ی نرم‌افزاری این شرکت، همه‌چیز دوباره خراب شد و حالا برخی کاربران پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو با مشکل خاموش‌شدن تصادفی وای‌فای و بلوتوث مواجه شده‌اند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
122