گلکسی A23 سامسونگ یک‌ قدم به زمان رونمایی نزدیک شد

{title limit=50}

مدتی است که گزارش‌های مختلفی درباره‌ی گلکسی A23 منتشر می‌شود و انتظار می‌رود که این گوشی به‌‌زودی رونمایی شود؛ چراکه صفحه‌ی پشتیبانی آن در وب‌سایت رسمی سامسونگ فعال شده است.

صفحه‌ی پشتیبانی گلکسی A23 در وب‌سایت سامسونگ

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، گلکسی A23 در وب‌سایت سامسونگ با شماره‌مدل SM-A235F/DSN فهرست شده و DS به‌معنای پشتیبانی از دو سیم‌کارت است. در وب‌سایت بلوتوث SIG، نیز شماره‌‌مدل این گوشی SM-A235N ثبت شده است.

مشخصات اصلی گلکسی A23 در هیچ وب‌سایتی دردسترس نیست؛ اما چندی پیش گوشی مذکور با شماره‌مدل SM-A235F، سیستم‌عامل اندروید ۱۲، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد. افزون‌براین، با استناد به شایعات قبل می‌توان گفت که گلکسی A23 به صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچ LCD با بریدگی قطره‌ای و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل مجهز خواهد شد.

گلکسی A23‌ در وب‌سایت بلوتوث SIG

همچنین، سامسونگ نسخه‌ی 5G گلکسی A23 را عرضه خواهد کرد که احتمالاً از صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی و دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی و تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ بهره‌مند خواهد بود.

ضخامت این گوشی سامسونگ احتمالاً ۸٫۵ میلی‌متر خواهد بود که با احتساب برآمدگی دوربین، به ۱۰٫۳ میلی‌متر می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی گوشی مذکور می‌توان به حسگر اثرانگشت درکنار بدنه و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
142