رندرهای رسمی پوکو X4 پرو طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد

{title limit=50}

به‌ گزارش گیزموچاینا، ایوان بلاس، افشاگر خوش‌نام، رندرهای رسمی پوکو X4 پرو را به‌ اشتراک گذاشته است که طراحی و رنگ بندی این گوشی را نشان می‌دهد.

پوکو X4 پرو در سه رنگ زرد، آبی و مشکی وارد بازار خواهد شد. طبق تصاویر رندر، این گوشی در پنل پشت دارای برآمدگی بزرگ مستطیلی مشکی با نام‌ تجاری POCO و نوشته‌ی ۱۰۸ مگاپیکسل در سمت راست و چینش دوربین سه‌گانه با فلاش LED در سمت چپ است. افزون‌براین، در قسمت پایین، لوگوی 5G دیده می‌شود.

پوکو X4 پرو، صفحه‌نمایشی با حداقل حاشیه و حفره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی خواهد داشت و برای امنیت، اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه قرار می‌گیرد. در گزارش‌های مختلف گفته شد که X4 Pro تمام مشخصات خود را از ردمی نوت ۱۱ پرو 5G که قبلاً در بازارهای جهانی عرضه شده بود، به‌ ارث می‌برد.

رندر پوکو X4 پرو در رنگ مشکی و آبی

مشخصات احتمالی پوکو X4 پرو 5G

پوکو X4 پرو احتمالاً دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با محافظ گوریلا گلس ۵، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح +FHD خواهد بود. گوشی مذکور در پنل جلو دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و در پنل پشت، دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل را میزبانی خواهد کرد. گوشی پوکو توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 13 اجرا خواهد شد.

گفته می‌شود که X4 Pro از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ قدرت می‌گیرد و با مدل‌های ۶ و ۸ گیگابایت رم وارد بازار می‌شود. هر دو نسخه احتمالاً از ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهند برد و یک اسلات سیم‌کارت مشترک برای اضافه‌کردن کارت حافظه ارائه می‌دهند. انرژی این گوشی پوکو را احتمالاً باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات تأمین خواهد کرد.

پوکو X4 پرو 5G همراه‌ با پوکو X4 پرو 4G در تاریخ ۲۸ فوریه (نهم اسفند ۱۴۰۰) در نمایشگاه فناوری MWC 2022 رونمایی می‌شود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
35