جزئیات طراحی و رنگ گوشی پرچم‌دار Z40 پرو نوبیا در کنار تاریخ رونمایی آن منتشر شد

{title limit=50}

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، جدید‌ترین پرچم‌دار شرکت چینی Nubia به‌عنوان زیرمجموعه ZTE با نام نوبیا Z40 Pro در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند ۱۴۰۰) معرفی خواهد شد. اکنون چند روز قبل از رویداد، این شرکت در ویبو (شبکه اجتماعی چینی مشابه توییتر) طراحی Z40 Pro را به‌ نمایش گذاشت.

این گوشی دارای صفحه‌نمایش با لبه‌ی خمیده و حفره‌ای در مرکز برای میزبانی دوربین سلفی خواهد بود و طبق تصویر در اطراف پنل پشت، برآمدگی دوربین قرار دارد که شبیه به X70 پرو پلاس ویوو است.

پوستر تبلیغاتی نوبیا زد ۴۰ پرو

روی این برآمدگی فلاش LED و سه دوربین از جمله دوربین فوق عریض و تله‌فوتو و حسگر اصلی IMX787 سونی ۳۵ میلی‌متری در مرکز با یک حلقه قرمز رنگ دیده می‌شود.

نوبیا زد ۴۰ پرو حداقل در دو رنگ با دکمه‌ی پاور به رنگ قرمز عرضه خواهد شد؛ اما با اسکنر اثر انگشت یکپارچه نمی‌شود. ازآنجاکه Z40 Pro، گوشی پرچم‌دار خواهد بود، احتمالاً شرکت مذکور حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش را برای آن در نظر می‌گیرد. در ادامه می‌توانید ویدئوی تبلیغاتی این گوشی را تماشا کنید:


پوستر تبلیغاتی همچنین نشان می‌دهد که Z40 Pro دارای ساختار فلزی است؛ زیرا خطوط آنتن در چهار طرف فریم قرار دارد.

نوبیا هنوز مشخصات فنی Z40 پرو را در‌ دسترس قرار نداده است؛ اما این شرکت قبلاً تأیید کرده بود که گوشی یادشده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، فوکوس خودکار همه‌جانبه، شارژ بی‌سیم مغناطیسی و ضریب اتلاف حرارت ۳۰۰ برابری برای کارایی پایدارتر بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود نوبیا تا زمان رویداد ۲۵ فوریه، اطلاعات بیشتری درباره‌ی Z40 Pro منتشر کند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
137