سری اوپو Find X5 در تاریخ پنجم اسفند معرفی می‌شود

{title limit=50}

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، اوپو اعلام کرد که سری گوشی‌های Oppo Find X5 را در تاریخ ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) طی رویدادی که در ساعت ۱۴:۳۰ به‌وقت تهران برنامه‌ریزی شده است، معرفی خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند پخش زنده این رویداد را در وب‌سایت شرکت تماشا کنند.

در این رویداد سری اوپو Find X5 شامل مدل معمولی و پرو رونمایی خواهد شد که مدل Find X5 پرو پرچم‌دار این سری محسوب می‌شود. این گوشی به تراشه‌ اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز خواهد شد و از رابط کاربری ColorOS بهره خواهد برد.

پوستر رویداد سری oppo Find X5

اوپو برای برای ساخت دوربین‌های فایند ایکس ۵ پرو با شرکت هاسلبلاد (Hasselblad) همکاری کرده است و از تراشه ۶ نانومتری MariSilicon NPU که وظایف پردازش تصویر را انجام می‌دهد، استفاده خواهد کرد.

قسمت پشتی براق اوپو Find X5 Pro درحقیقت «سرامیک فوق‌العاده سخت» است. پوشش سطح کاملاً براق به‌نظر می‌رسد؛ اما به‌گفته‌ی اوپو بافت خاص آن دربرابر اثر انگشت مقاومت می‌کند. این گوشی اوپو در رنگ‌های مشکی و سفید دردسترس خواهد بود و انتظار می‌رود اوپو رنگ‌های بیشتری نیز عرضه کند.

موارد فوق جزئیات رسمی و تأیید‌شده بودند. حال براساس شایعات، اوپو Find X5 Pro احتمالاً دارای دو دوربین اصلی و فوق عریض ۵۰ مگاپیکسل IMX766 و دوربین تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسل با زوم ۵ برابر خواهد بود. گفته می‌شود که دوربین سلفی از حسگر جدید IMX709 استفاده می‌کند که در سری Reno7 ارائه شده است. مدل پرو احتمالاً دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی LTPO AMOLED، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز وضوح تصویر +1440p خواهد بود. از دیگر مشخصات آن می‌توان به حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، استاندارد IP68، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت با شارژ سریع سیمی ۸۰ وات و بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد.

هنوز مشخصات رسمی از اوپو Find X5 معمولی دردسترس نیست؛ اما به‌گفته‌ یکی از افشاگران، این گوشی از تراشه‌ دایمنسیتی ۹۰۰۰ بهره می‌برد و احتمالاً همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۸۰ وات و بی‌سیم ۵۰ واتی موجود در نسخه‌ی پرو را خواهد داشت. صفحه‌نمایش و دوربین مدل معمولی با مدل پرو احتمالاً متقاوت خواهد بود؛ اما هنوز جزئیات دقیقی منتشر نشده است.

انتظار می‌رود که خانواده اوپو Find X5 یک عضو سوم با نام اوپو Find X5 Lite داشته باشد؛ اما احتمالاً همان رنو ۷ (Reno7) تغییرنام‌یافته خواهد بود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
15