گوشی تاشوی پیکسل نوت پد گوگل احتمالاً اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

{title limit=50}

اگرچه زمانی گفته می‌شد که گوگل عرضه‌ی گوشی‌ تاشو‌ی پیکسل خود را به حالت تعلیق درآورده است؛ اکنون ظاهراً این شرکت برای معرفی در اواخر سال ۲۰۲۲ آماده می‌شود.

به‌ گزارش اندروید‌سنترال، راس یانگ، مدیر عامل و کارشناس زنجیره تأمین نمایشگر (DCSS) در توییتی اعلام کرد که گوگل قصد دارد تولید پنل‌های تاشوی پیکسل را در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۲ شروع کند که احتمالاً بین ماه ژ‌وئیه تا سپتامبر ۲۰۲۲ خواهد بود. بااین‌تفاسیر، او انتظار دارد که در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۲ (احتمالاً اکتبر) این گوشی تاشدنی معرفی شود.

وقتی افشاگر خوش‌نام، جان پراسر مدعی شد که که گوشی شایعه‌شده در ابتدا هرگز لغو نشده بوده، یانگ بیان کرد که گوگل سفارش اصلی خود را برای گوشی لغو کرده است. او قبلاً یادآوری کرد که گوگل در ‌حال تجدید نظر رویکردش برای گوشی تاشوی خود است؛ زیرا اعتقاد دارد که گوشی تاشوی گوگل نمی‌تواند به اندازه‌ی کافی با بهترین گوشی‌های تاشوی سامسونگ رقابت کند.

جدا از اینکه آیا این گوشی واقعاً لغو شده یا خیر، یانگ و پراسر سوابق درخشانی دارند. افزون‌براین تحلیلگران می‌گویند که سامسونگ انتظارات و سطح کیفی محصولاتش را بالا برده و از این جهت رقابت برای گوگل دشوار خواهد بود. از طرفی دیگر، شایعات بعدی اشاره می‌کنند که تاشوی گوگل نه‌تنها از گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ کوچک‌تر است، بلکه قیمتی ارزان‌تر دارد که می‌تواند به گوگل کمک کند.

با توجه به‌ اینکه احتمالاً این گوشی در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد، مطابق با جدول زمانی برای عرضه بین‌المللی در گزارش 9to5Google خواهد بود، درحالی‌که منابع اندروید‌سنترال به عرضه در سال ۲۰۲۳ اشاره کردند. اگر منابع خبری اندروید‌سنترال به واقعیت تبدیل ‌شود، از عرضه‌ی مورد انتظار اولیه یک‌ سال عقب می‌ماند.

افزون‌براین، عرضه‌ی تاشدنی گوگل در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۲ احتمالاً پس از رونمایی گوشی تاشوی بعدی سامسونگ خواهد بود که اگر مطابق با تاریخ عرضه سال ۲۰۲۱ باشد، احتمالاً در ماه اوت معرفی می‌شود. باوجوداین، سامسونگ به احتمال زیاد با رونمایی گلکسی زد فولد ۴ دستاوردهای جدیدی را نشان خواهد داد؛ بنابراین گوگل در هر صورت نبرد سختی در پیش خواهد داشت.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
93