قیمت خانواده Realme 9 پیش از معرفی رسمی آن در اروپا فاش شد

{title limit=50}

سری ریلمی ۹ پرو ۱۶ فوریه در اروپا و هند معرفی می‌شود. دراین‌میان، یکی افشاگران دنیای فناوری به نام آمفور سودانشو توییتی منتشر و در آن اطلاعات نسخه‌های مختلف و گزینه‌های رنگ‌ و قیمت گوشی‌های هوشمند ریلمی ۹ آی و ۹ پرو و ۹ پرو پلاس را فاش کرده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، آمفور فاش کرد Realme 9i در دو نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و در رنگ‌های مشکی و آبی و به‌ترتیب با قیمت ۲۱۹ یورو (حدود ۲۴۸ دلار) و ۲۳۹ یورو (حدود ۲۷۱ دلار) روانه بازارهای اروپا می‌شود. ناگفته نماند قیمت این مدل‌ها خواهد بود.

پنل پشتی و نمایشگر ریملی 9i در رنگ های مشکی و آبی

Realme 9 Pro نیز در دو نسخه‌ی مجهز به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و در رنگ‌های مشکی و آبی و سبز و به‌ترتیب با قیمت ۳۱۹ یورو (حدود ۳۶۲ دلار) و ۳۴۹ یورو (حدود ۳۹۶ دلار) در اروپا عرضه خواهد شد. در ایتالیا، قیمت مدل پایه‌ی این محصول ۱۰ یورو گران‌تر خواهد بود؛ ولی مدل دیگر با همان قیمت فروخته خواهد شد.

پنل پشتی و نمایشگر ریملی ۰ پرو در رنگ های مشکی، سبز و آبی

در اروپا، نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی Realme 9 Pro+ با قیمت ۳۷۹ یورو (حدود ۴۲۹ دلار) فروخته خواهد شد. نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۹ پرو پلاس نیز در برخی از بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد.

در ایتالیا، این گوشی در دو پیکربندی دیگر ازجمله ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و در همان رنگ‌های مشکی و آبی و سبز و به‌ترتیب با قیمت ۳۹۹ یورو (حدود ۴۵۲ دلار) و ۴۳۹ یورو (حدود ۴۹۸ دلار) به‌دست مشتریان خواهد رسید.

پنل پشتی و نمایشگر ریملی ۹ پرو پلاس در رنگ های مشکی، سبز و آبی






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
53